Haynes Manual til CBR1000 F på cd-rom
Fra : Michael Lyngeled

Dato : 03-11-04 09:12

Hej Alle DFM'ere

Jeg søger en Haynes Manual til Honda CBR 1000 F'erne på cdrom.

For nogen måneder siden var der en tråd, hvor Eg Egemarke havde en sådan
liggende, Jeg har prøvet at skrive til dig på din hotmail adresse, men har
ikke hørt noget...
Så jeg forsøger mig lige her...

Jeg har ikke noget imod at betale det, det koster at fremstille cd-rommerne.

MVH Michael Lyngeled
Email: mly@SLETMIGmly.dk - Fjern SLETMIG i email adressen!!!
CBR 1000 F '91 - med 116,14 hk på baghjulet

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-11-04 10:38

Hmm så må du være landet i mit Spam filter !! ærgeligt at den slags skal
ødelægge det for andre.

Nåmen jeg laver lige lidt kopier i weekenden og sender.

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 03-11-04 11:47

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm så må du være landet i mit Spam filter !! ærgeligt at den slags skal
> ødelægge det for andre.
>
> Nåmen jeg laver lige lidt kopier i weekenden og sender.

> MvH Eg Egemarke

Det lyder bare for super... vi må så lige finde ud af hvordan og hvorledes,
med penge og levering, jeg ved ikke om jeg skal prøve at sende en mail til
din hotmail adr. eller ???

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 18:05

"Michael Lyngeled" <mly@SLETMIGmly.dk> skrev i en meddelelse
> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hmm har dem til at ligge til mange modeller ? jeg mangler til en Honda gl
1000 fra 80 og til en Yamaha DT125R

Brian

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-11-04 18:09

"brian jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> writes:

> jeg mangler til en Honda gl 1000 fra 80 og til en Yamaha DT125R

Jeg kunne også godt bruge en til DTR'en.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 15-11-04 09:03

> [...]
> ødelægge det for andre.
>
> Nåmen jeg laver lige lidt kopier i weekenden og sender.

Hejsa Eg

Har du haft tid til at lave lidt kopier??
Jeg har igen prøvet at skrive til dig på din hotmail adresse, men er lidt i
tvivl om den kommer frem til dig.

MVH
Michael Lyngeled
CBR 1000 f '91