extra lys
Fra : S.B.

Dato : 02-11-04 23:45

Hej

Da vi nu nærmer os den mørke tid, kunne jeg godt bruge lidt mere lys på min
MC da vejen på job er ret snoet.
Havde forstillet mig nogen små lygter, jo mindre jo bedre, men samtidig
kunne lyse noget længere end forhjulet.
Har kigget på nogen hos THansen men hvis de kun har pynte-effekt er det ret
ligemeget.
Nogen herinde der kender til et sted man kan købe sådanne, eller kan sige om
dem fra Hr.Hansen er okay?

/Søren

Fra : Kim Nielsen

Dato : 03-11-04 08:47

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligemeget.
> Nogen herinde der kender til et sted man kan købe sådanne, eller kan sige

igen kan www.louis.de anbefales , de har en del forskellige af den slags.

Mvh Theis

Fra : S.B.

Dato : 03-11-04 14:47

> igen kan www.louis.de anbefales , de har en del forskellige af den slags.
>
> Mvh Theis

Nok muligt, jeg fatter bare ikke tysk, så kunne såmend lige så godt være
russisk det stod på
svært at finde en lygte når man ikke ved hvad den hedder på deres sprog

Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-11-04 15:04

S.B. wrote:

> Nok muligt, jeg fatter bare ikke tysk, så kunne såmend lige så godt
> være russisk det stod på
> svært at finde en lygte når man ikke ved hvad den hedder på deres
> sprog

Scheinwerfer.

Kig under "Anbauteile" - "Beleuchtung und Elektrik" - vælg "Scheinwerfer &
einsätze" Eller kig her :
http://www.louis.de/_1063ca81261869d5426852754fb52ebeb3/shop/shop_dispatch.php?grwgr=490&wgr_set=&article_context=list&typ_id=&CCM=&MARKEN_ID=&wgr=413&hersteller=0&anzeige=0

--
vh
Torben

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-11-04 17:50

> [...]
> ret ligemeget.
> Nogen herinde der kender til et sted man kan købe sådanne, eller kan sige

www.touratech.de - de har også en engelsk side.

Der er fx xenon lygter:
http://www.touratech.de/shop_uk/en-us/dept_287.html#item_5135

Asger