> Hej Morten,
Hejsa
> Det skulle du ha' tænkt på for et par måneder siden.
> Du ku' sagtens ha' fået en tur på min 89'er - men nu er den solgt.
> Jeg troede ikke du ville ha' en sportsmaskinen igen?
Jeg vil helst ha en R1, hehe men det er der sq ikke råd til, du ved man kan
ikke både blæse og ha mel i munden
Jeg vil ha noget der er hurtigt, gidder ikke ha at man kommer trillende og
en bimmer med kompressor så trækker fra en..
> Min erfaring er nok ca. samme som andres...
> De fleste bruger olie, men hvis man husker at holde øje med det, så er det
jo ikke noget
> stort problem.
Er det ikke kun dem med EXUP ? eller har de alle det ?
> I forhold til min nye priller er den jo ret tung i snuden, men jeg synes
den kørte ganske
> udemærket.
> På motorvejen havde den rigelig kræfter og var meget mindre vindfølsom end
prillen.
> På landevejen var den også okay, men man kan godt mærke den har noget
ekstra vægt og nogle
> år på bagen.
Ok, det jeg frygter mest er at den er ligesom den GPZ jeg havde.. for den
var tung i styringen :o/
Vil gerne ha noget med 100hk+ og som i er helvedes tung..
Det lagde jeg specielt mærke til, da jeg købte en CBR600F3 til bane. Den var
> meet gladere for svingene.
> I byen klarer den sig egentligt også fint. Ikke så ekstrem kørestilling og
masser af
> moment.
Moment er nice...
> På min maskine drillede EXUP ventilen en hel del.
> I starten var det pga. rust.
> Senere var det et spørgsmål om at pladen med lejet vred sig en smule, så
hele akselen kom
> i spænd - og dermed satte sig fast.
> Da rust problemet var løst, kunne jeg fixe den, ved at løsne yderste
skjold og banke let
> på pladen med lejet. Meget nemt, men trods alt lidt irriterende.
> Min kammerats 87'er har ikke og har ikke jaft problemer med EXUP'en.
jamen har en 87'er overhovedet EXUP ?
> Bortset fra det... okay mc, men alderen gør jo, at der forholdsvis ofte
skal rettes eller
> justeres et eller andet...
Så er det jo godt at jeg har prøvet diverse ting før, og har værktøjet til
det..
Tak for infoen Jan
Mvh
Morten