Salgsvurdering
Fra : Jake

Dato : 02-11-04 10:46

Min storebror har en velholdt XJ 400 Diversion fra 94. Hvor meget vil I
tro den kan indbringe i salg. Jeg kan desværre ikke huske
kilometerantallet men mener det er omkring 30.000. Grunden til jeg
spørger her og ikke kigger på lignende på DBA er at der ikke er andre
til salg. 400 modellen er ikke helt almindelig her til lands

/Jake
XJ 600

Fra : Juel

Dato : 02-11-04 17:52

> Min storebror har en velholdt XJ 400 Diversion fra 94.

Du mener en XJ 600 ikke ?

Mvh
Morten

Fra : Thomas

Dato : 02-11-04 18:11

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message

> Du mener en XJ 600 ikke ?
>
> Mvh
> Morten

Det mener han vel ikke når han skriver XJ 400 ??

Mvh

Thomas

Fra : Juel

Dato : 02-11-04 18:21

> Det mener han vel ikke når han skriver XJ 400 ??

troede bare ikke de var lavet i 400ccm !

Mvh
morten

Fra : Richard

Dato : 02-11-04 18:46

Juel wrote:

> troede bare ikke de var lavet i 400ccm !

Rigtig mange japanske 600cc'er og større findes som tilsvarende på 400cc
- enkelte tillige på 250cc - til hjemmemarkedet. Fx CB400SF (mini af
CB1000 Big One) ZX400, FJ400, SV400, Hornet 250? eller - kig ind på de
japanske fabrikkers lokale sites, der er rigtig mange kække små cykler

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : AW på ZRX

Dato : 02-11-04 22:45

> [...]
> CB1000 Big One) ZX400, FJ400, SV400, Hornet 250? eller - kig ind på de
> japanske fabrikkers lokale sites, der er rigtig mange kække små cykler

For ikke at nævne RF 400, XJR 400, Drag Star 400, ZZR 400 osv.
Der findes også Bandit 400 (kører der faktisk en del af herhjemme).
Fælles for dem er at i i uhyggelig grad ligner ders stor brødre (eller
søstre)

Allan
ZRX 1200 (Findes der en lille en af den ??)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-11-04 00:00

> troede bare ikke de var lavet i 400ccm !

Rent faktisk er XS400 Seca navngivet XJ400 Maxim i staterne, det har jeg set
flere steder. Cyklen er ikke 100% identisk, men det er meget tæt på. Det
utrænede øje vil ikke umiddelbart kende forskel.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-11-04 00:01

> Rent faktisk er XS400 Seca navngivet XJ400 Maxim i staterne,

Vil lige tilføje, at det nok ikke er sådan en der er tale om i dette
tilfælde, da Diversion er en anden model.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jake

Dato : 03-11-04 10:17

Thomas wrote:
> Det mener han vel ikke når han skriver XJ 400 ??

Det er en XJ 400 Diversion. Den ligner en 600 Diversion til forveksling,
men er lidt mere klein. Den er ganske munter at køre på, men mangler
lidt kræfter.

/Jake
XJ 600

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-11-04 20:02

Jake wrote:
> [...]
> spørger her og ikke kigger på lignende på DBA er at der ikke er andre
> til salg. 400 modellen er ikke helt almindelig her til lands

Et bud er lidt mindre end en 600 i samme årgang/stand. Men så skal han nok
være heldig at finde en liebhaver der vil have dén model. Eller måske kunne
det være en fin begyndermaskine som alternativ til GS500 (ahh - 4cyl

Det bliver nok aldrig et investeringsobjekt.

--
vh
Torben

Fra : S.G \(AkA Sebastian ~

Dato : 03-11-04 10:17

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Min storebror har en velholdt XJ 400 Diversion fra 94. Hvor meget vil I
> tro den kan indbringe i salg.

vil mene 70-80% af en tilsvarende standsmæssig xj600!