Billig Politicykel på Ebay.
Fra : Jesper Meincke

Dato : 02-11-04 08:14

Så er der mulighed for at erhverve en billig politicykel på ebay.
Mit gæt er at den bliver afgiftværdisat som en helt alm. 250 MZ.
Med lidt modifikationer på den heftige Rotaxmotor, vil denne cykel
overraske mange ved lyskrydset..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9931&item=2497130358&rd=1

Fra : Moller

Dato : 02-11-04 09:36

Jesper Meincke wrote:
> [...]
> Mit gæt er at den bliver afgiftværdisat som en helt alm. 250 MZ.
> Med lidt modifikationer på den heftige Rotaxmotor, vil denne cykel

   nøøø... det laver nu ik meget mere end 2 taktsen... men den har en del
mere bundtræk i stedet :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jesper Meincke

Dato : 02-11-04 13:18

Moller wrote:

>    nøøø... det laver nu ik meget mere end 2 taktsen... men den har en del
> mere bundtræk i stedet :)

Der kan købes nogle hæftige Kit til denne model hos www.rotax.net, og den
kan sagtens holde til det. (Samme motor bruges til flattrack med 70-90 HK.)

Fra : Moller

Dato : 02-11-04 13:35

Jesper Meincke wrote:

> Der kan købes nogle hæftige Kit til denne model hos www.rotax.net, og
> den kan sagtens holde til det. (Samme motor bruges til flattrack med
> 70-90 HK.)

   hey hey... så kan det alligevel betale sig at hive sådan en tysker
motor hjem :) hmmm.... nå, hvis 300cc svinet eksplodere så ved vi hvad
der kommer hjem med posten :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thomas Makro

Dato : 02-11-04 17:19

On Tue, 2 Nov 2004 07:13:52 +0000 (UTC), nonoRotaxmeincke@yahoo.com
(Jesper Meincke) wrote:

>Med lidt modifikationer på den heftige Rotaxmotor, vil denne cykel
>overraske mange ved lyskrydset..
Jeg er nu mere interesseret i at høre, hvad ordensmagten siger til
den, når du stoppes på vej til bakkeåbning næste år
"Jamen hr. betjent, du kører jo selv rundt på en lignede..."

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : jo

Dato : 02-11-04 22:42

Jeg ville personligt holde mig langt fra en gammel politicykel....

Jo.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-11-04 06:42

> Jeg ville personligt holde mig langt fra en gammel politicykel....

men det sker sgu de indhenter en selvom man prøver

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 07:17

Thomas Jensen skrev i meddelelsen
<41886fc0$0$33739$14726298@news.sunsite.dk>...

>men det sker sgu de indhenter en selvom man prøver

grill.....

Ja, helt ringe kan de jo ikke være

mvh
Orla