Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Webside med anmeldelser af linser
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 08-10-04 18:44

Jeg har før set links til websider med anmeldelser af linser i denne
nyhedsgruppe, men jeg kan ikke rigtig finde indlæggene igen... Kan nogle
hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten af kameralinser?

Esben

Fra : Erik W.

Dato : 08-10-04 19:00

"Esben Kolind Laustrup" skrev i news:ZlA9d.4163$WT.1952@news.get2net.dk...
> ... Kan nogle hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten
af kameralinser?

Sådan en side kunne jeg også bruge, så foranlediget af din forespørgsel
lavede jeg lige en googlesøgning. Jeg fandt flere spændende sider se for
eksempel den her: http://www.photodo.com/nav/prodindex.html

Mvh Erik

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 08-10-04 19:03

"Esben Kolind Laustrup" <mail@ezben.dk> wrote in message
> [...]
> nyhedsgruppe, men jeg kan ikke rigtig finde indlæggene igen... Kan nogle
> hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten af

Gamle trommeslager! Skulle du ikke bare tage og købe fars Fujifilm S5000?
Jeg har forsøgt at prakke Lennarth det på, men han vil ikke aftage det, den
drønnert!

MVH

Tommy

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-10-04 19:11

Esben Kolind Laustrup wrote:
> [...]
> nyhedsgruppe, men jeg kan ikke rigtig finde indlæggene igen... Kan
> nogle hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten af

http://camerasystems.info/ - under "equipment" finder du brugerrapporterede
"karakterer" til en masse forskellige objektiver. Ellers er det snedige at
indtaste objektivets navn efterfulgt af "review" i Google, og se om man har
heldet med sig.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-10-04 19:46

http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1029

Fra : Mikkel U.

Dato : 08-10-04 19:54

> [...]
> hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten af kameralinser?

http://www.fredmiranda.com/reviews/ ?

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : CAT

Dato : 08-10-04 20:30

http://www.popphoto.com/article.asp?section_id=2&article_id=351&page_number=1

http://www.photozone.de/2Equipment/easytxt.htm

http://photozone.de/2Equipment/ kIG UNDER LENSER

HVAD ER DU INTERESERET I ???

CLAUS

Fra : Michael Voss

Dato : 09-10-04 01:07

Hvad med denne side?
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=2715

Michael

Fra : Max

Dato : 09-10-04 17:05

> Hvad med denne side?
> http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=2715

Hvor er anmeldelsen.... fj...

De får kun karakter...!

/Max

Fra : Alex W

Dato : 10-10-04 09:47

> hjælpe med en god, seriøs side, hvor de anmelder kvaliteten af
kameralinser?

> Esben

Hej Esben .. man putter ikke linser på et kamera, men i munden ...
Linser er noget en bager laver.. (bagerbrød)

Et objektiv er sammensat af linser ...

Vores sprog er eller bliver en rodet affære
Lens på engelsk ... det er vel drefra undersættelsen kommer ???

/Alex W

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 10-10-04 10:55

On Sun, 10 Oct 2004 10:46:52 +0200 Alex W wrote:

> Linser er noget en bager laver.. (bagerbrød)
>
> Et objektiv er sammensat af linser ...

Det vil sige at der skal en bager til for at lave et objektiv? :)

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : NIL

Dato : 10-10-04 13:52

"Anders Bo Rasmussen" <fuzz01@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil sige at der skal en bager til for at lave et objektiv? :)
>

> --
> 41 6E 64 65 72 73

Touché!

NIL