Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Laminering, hvad er bedst?
Fra : MAT

Dato : 08-10-04 07:52

Skal have lamineret en del fotos. Er i tvivl om hvad der er bedst til
prisen. Primært drejer det sig om formater op til A4, men hvis det ikke er
for dyrt ville A3-format da være dejligt.

Venligst

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-10-04 21:56

"MAT" <mat@hotmail.com> wrote in message
> Skal have lamineret en del fotos. Er i tvivl om hvad der er bedst til
> prisen. Primært drejer det sig om formater op til A4, men hvis det ikke er
> for dyrt ville A3-format da være dejligt.

Du kan få helt klart laminering, der gør sig ikke så godt i lyset. Så er der
mat plast som jeg mener er bedst til lamineringen, det holder sig mat også
efter lamineringen og er ret pænt at kigge på selv i A3 størrelsen. Jeg vil
nu foreslå at få dine digitale billeder lavet på fotopapir og så i ramme
hvis det er A3 vi snakker om.

Men gå i boghandleren og spørg efter mat laminering. De burde kunne hjælpe
dig til ordentlige priser. hold dig fra fotoforretningernes laminering, de
er gode men alt for dyre.

Mvh
Simon