Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. fotobatterier.
Fra : kr

Dato : 07-10-04 13:49

Er der nogle der har erfaring med Uniross genopladelige batterie ? Jeg har
nu haft vrøvl med 8 stk. ialt - mens andre batterier jeg lader i samme
oplader virker fint nok. Eller er jeg bare uheldig ? Forslag til " sikre
batterier" modtages - skal være 2300 minimum.
Hilsen
kai

Fra : Langgaard

Dato : 07-10-04 14:58

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplader virker fint nok. Eller er jeg bare uheldig ? Forslag til " sikre
> batterier" modtages - skal være 2300 minimum.

Hej

Du skal bruge en intelligent lader der måler på hvert enkelt batteri, ellers
kan 4 batterier blive forkert ladet, hvis et er defekt.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-10-04 16:36

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> oplader virker fint nok. Eller er jeg bare uheldig ? Forslag til " sikre
> batterier" modtages - skal være 2300 minimum.

Jeg bruger nogle der hedder Battech til min blitz, de virker fint indtil
videre og jeg købte 4 2100mAh og lader for 69 kr i fakta. Ellers kan jeg
anbefale GP Powerbank de har også vikret upåklageligt ved mig. ellers gå ind
www.batterier.dk der er tit billige gode batterier, Panansonic har en
kammerat af mine, han købte 4 4800mAh og en MinWa lynlader, mange penge at
give men de virker bare upåklageligt.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 07-10-04 17:17

> [...]
> oplader virker fint nok. Eller er jeg bare uheldig ? Forslag til " sikre
> batterier" modtages - skal være 2300 minimum.

Jeg har 4sæt á 4stk Uniross 2300mAh AA, og de virker fint. Til gengæld viser
mine Uniross AAA altid halvt fuld i min mp3 afspiller, uanset om de lige er
ladt op eller ej. Jeg har dog ikke oplevet at battriet i min mp3afspiller er
løbet tør for strøm, selvom jeg kan bruge dem længere tid af gangen end alm.
batterier. Ved ikke om det skyldes min mp3afspiller eller batterierne mht
"battery life" på min mp3afspiller.

Uniross skulle efter sigende være nogle af de bedste på markedet.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Kim Daugaard

Dato : 07-10-04 21:13

Hejsa
Som forhandler af Uniross må jeg sige ikke at have haft en kunde der har
været utilfreds med produktet. Dog skal det siges at de kan være underlige
hvis de ikke lades på deres egen lader.
Jeg bruger selv 2300mah i min SB28 og de holder meget længere end
tilsvarende producenter, jeg har haft i handel.

Fra : Møller

Dato : 07-10-04 22:05

Hej

Jeg kan også kun melde mig som tilfreds bruger af Uniross.
Jeg har 8 stk. 2300 mAh og de holder bare utrolig længe, 4 stk. i mit Canon
S1 IS med 10x zoom, holder til ca. 400 billeder, og jeg bruger zoomen meget
+ LCD skærmen.
Jeg synes de holder længere nu end da de var nye og blev ladet de første par
gange. Det er som at efter 3-4 ladninger er de rigtig vågnet.

Mvh
Møller

Fra : Kim Daugaard

Dato : 07-10-04 22:12

Det er også meget normalt at de først "vågner" efter 5-6 opladninger, det er
det sammen med Notebooks de er først oppe på fuld batteri efter 8-10
opladninger