Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Baggrunde, m.m. ?
Fra : OCB

Dato : 07-10-04 09:57

Hej gruppe.

Jeg søger baggrunde til indendørs fotografering samt passepartout rammer i
30x40. Er der nogle af jer som ved hvor på nettet man evt. kan købe disse
ting.

Mvh
Ole C. Boesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-10-04 10:27

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> wrote in message
> [...]
> 30x40. Er der nogle af jer som ved hvor på nettet man evt. kan købe disse

Du kan købe originale baggrunde, men de er godt nok dyre. Så kan du tage i
Jysk og hente noget nervøs velour stof og eksempelvis noget andet pænt stof,
det er meget billigere. Vær så lidt opfindsom med at få sat et stativ på
benene, køb evt. 2 billige foto stativer i fakta og køb så en stang, enten
træ eller alu som tværligger. Her har du så for ca. 700 kr. et sæt med mange
baggrunde. Dog kan stativerne ikke hæves så højt så man kan have høje
personer stående oppe. Med lidt opfindsomhed og noget gaffatape kan man med
nogle tykke rundstokke også komme langt om og så den tværligger henover, så
skulle det gerne virke, det kan blive nødvendigt med en vægt på stativerne
men prøv dig frem, det er ret let at fremstille og der er mange muligheder.

Ellers kig ind på www.obt.dk her finder du baggrunde og atelier udstyr.

Mvh
Simon

Fra : OCB

Dato : 07-10-04 11:22

Tak, begge to.

Mvh Ole

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 07-10-04 10:25

Prøv at kigge hos www.obt.dk der er både baggrunde og passepartouts...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Claus Smith

Dato : 07-10-04 15:59

Sort stof kan fåes i 3 meter bredde hos www.teadan.dk bruger det selv og fik
syet et stykke på 18 kvadratmeter

Claus

Fra : Claus Smith

Dato : 07-10-04 16:01

Gav omkring 1100 for den inkl. syning af lomme til tværligger på stativ.

Claus

Fra : C. Poulsen

Dato : 07-10-04 22:37

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote in message news:<41655a44$0$22691$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> Gav omkring 1100 for den inkl. syning af lomme til tværligger på stativ.
>
> Claus

Prøv www.fotoplaneten.dk de har alt i passepartoutpap, ang. baggrund
så købte jeg 11m x270 cm papirbaggrund til 700,00 fra Savage ógså ved
dem.

Crasten

Fra : C. Poulsen

Dato : 07-10-04 16:48

> [...]
> 30x40. Er der nogle af jer som ved hvor på nettet man evt. kan købe disse

prøv www.fotoplaneten.dk de har stort udvalg i passepartout samt
forhandling af papir baggrunde.

Carsten