Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd ønskes
Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 04-10-04 19:44

Hej,

Jeg har brug for et "udløserkabel" (eller hvad det nu hedder på tech
fotolingo). Jeg har et Fuji S7000, og billeder kan ses på
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms7000/ af selve kameraet.

Nogen der har en ide om hvad jeg skal købe? Gerne brugt hvis nogen i gruppen
har et liggende

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Henrik L. S.

Dato : 04-10-04 23:16

Har lige selv købt en trådudløser i Bingo til 128,- (Kaiser, 50cm, hvis det
er interssant), så jeg kan af erfaring sige, at du sagtens kan bruge en
standard-trådudløser til dit s7000. Nu gad jeg ikke lige tage rundt til
samtlige fotoforretninger i København og stå på hovedet i diverse
rodekasser, men det er da nok muligt at finde en billigere et eller andet
sted. Du må gerne vende tilbage med erfaringer om brugen af den, jeg har
nemlig heller ikke brugt sådan en før, og tænkte bare, at det ville være
oplagt til f.ex. aftenbilleder på stativ uden flash, men der er sikkert
mange flere muligheder, så...
Venlig hilsen
Henrik L.S.