Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DTC finale billeder.
Fra : Kenneth K

Dato : 03-10-04 23:32

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=101396
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=101408

Efter at hængt ud herinde længe, synes jeg det er på tide jeg bidrager med
lidt billeder. Her er lidt fra DTC finalen i eftermiddags :)

vh.
Kenneth

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-10-04 08:26

Kenneth K wrote:
> [...]
> Efter at hængt ud herinde længe, synes jeg det er på tide jeg bidrager med
> lidt billeder. Her er lidt fra DTC finalen i eftermiddags :)

Hah, jeg stod da vist lige ved siden af dig med mit 300D + Sigma
70-200 med 2x Kenko-converter ? TV-Glad kasket og en stor rygsæk.

Ekstra #3 på 101396 er herligst...

I øvrigt kan det anbefales at tage til Knudstorp hvis man vil
fotografere DTC.. der er et meget lavere hegn, og banen er generelt
mere fotogen.

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 04-10-04 13:45

On 04 Oct 2004 07:25:51 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

> [...]
>
> I øvrigt kan det anbefales at tage til Knudstorp hvis man vil
> fotografere DTC.. der er et meget lavere hegn, og banen er generelt

Ahh, ok det var dig, der kan man bare se :)

Jeg tror jeg har fået nok DTC for denne gang. Jeg vil hellere se om jeg
kan finde noget beskidt rally et sted :)

Fik du noget der kunne bruges?

vh.
Kenneth

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-10-04 16:07

Kenneth K wrote:
> Ahh, ok det var dig, der kan man bare se :)
> Jeg tror jeg har fået nok DTC for denne gang. Jeg vil hellere se om jeg
> kan finde noget beskidt rally et sted :)

Rally kan klart anbefales.. Jeg var selv til RallySprint i
Gammelrand-grusgrav tidligere på året:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/

Men, vær forberedt på at skulle fjerne en del støv når du kommer
hjem

> Fik du noget der kunne bruges?

En smule, jeg smider lige et link i den her tråd når jeg har fået
det lagt op.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-10-04 22:38

Hans Joergensen wrote:
> En smule, jeg smider lige et link i den her tråd når jeg har fået
> det lagt op.

Det var så godt nok ret sparsomt:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-10/2004-10-03/

Jeg regner med jeg har nogle flere rimelige skud på den film jeg
skød med mit gamle Fujica, men det ved jeg først når den er blevet
fremkaldt (hvilket også vil vise om det gamle kamera overhoved
virker

// Hans
--
Gumminumser == Champignons