Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera
Fra : Anne Stokholm

Dato : 01-10-04 17:53

Hejsa

Jeg har besluttet mig for at købe et digitalkamera. Det er mit første
kamerakøb, og jeg er vist ikke sådan rigtigt inde i "stoffet". En
forhandler ville sikkert kunne bilde mig hvad som helst ind

Så derfor - Kan nogen komme med et godt bud på et kamera (makspris på
cirka 1200 kr).

Jeg vil jo selvfølgelig helst have nogle gode billeder ud af det. Der
vist ikke en fotograf gemt i mig, så de skal bare være til "husbehov".

Jeg vil på den anden side helst heller ikke løbe tør for hukommelse,
så der må gerne være lidt af det også.

Ellers tror jeg ikke at jeg har de store krav. I hvert fald ikke før
det modsatte er bevist?

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe en utålmodig sjæl.

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Jane M. :o)

Dato : 01-10-04 18:15

On 01/10/04 18:52, in article 2s5ghdF1grujvU1@uni-berlin.de, "Anne Stokholm"
<tilanne@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> det modsatte er bevist?
>

> Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe en utålmodig sjæl.

Jeg har selv købt et Nikon Coolpix 3700 her fra nogle dage siden og er MEGET
tilfreds med det I forhold til prisen.

Der er også en sød lille "pose" med til at have kameraet I samt
genopladeligt batteri, hvilket måske også er noget du skal ligge mærke til
(Det kan blive dyrt I batterier ellers, hvis ikke du har de små
genopladelige, samt oplader).

Jeg ved det ligger ca. 500 kr. Over det du siger, men så er du også sikker
på at få kvalitet.

Her er et links til priser rundt omkring:

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-10-04 18:25

Anne Stokholm wrote:

> [...]
> forhandler ville sikkert kunne bilde mig hvad som helst ind
>
> Så derfor - Kan nogen komme med et godt bud på et kamera (makspris på

Til 1200 kroner er mulighederne ikke mange.

Men et bud kunne være Canon A400

> Jeg vil jo selvfølgelig helst have nogle gode billeder ud af det. Der
> vist ikke en fotograf gemt i mig, så de skal bare være til "husbehov".

Husbehov: til hjemmeside?

> Jeg vil på den anden side helst heller ikke løbe tør for hukommelse,
> så der må gerne være lidt af det også.

Tja, det må du så købe udover de 1200 kroner.

> Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe en utålmodig sjæl.

hermed prøvet

mvh

Carsten Riis

Fra : Anne Stokholm

Dato : 01-10-04 18:34

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

Jeg har faktisk luret lidt på det Canon A400. Det er altid rart at få
andres bud når man selv er stået af.

Der

> Husbehov: til hjemmeside?

Ja og nej. I første omgang skal jeg have nogle gode billeder af bilen

> Tja, det må du så købe udover de 1200 kroner.

Øv - det tænkte jeg nok, men tak for oplysningen. Men kan man regne
med at det altid er muligt at gøre det?

Fra : pc

Dato : 02-10-04 07:35

Prøv at kikke på det her, fuji er altid godt.