Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes
Fra : C.Stensgaard

Dato : 30-09-04 17:04

på Ekstra#5 på denne billedserie :
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=98126

Hvad synes du - jeg mangler at fjerne næsesten, og streg på gulvet - er der
ellers andet du kan spotte ?

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 30-09-04 17:37

"C.Stensgaard" <kamisu@håtmail.com> wrote in message
> [...]
> Venlig hilsen
> Claus Stensgaard
>
> //Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

En skam et så fedt kamera bliver brugt på sådanne billeder.

Beklager. Det er for nemt at "sælge" sine billeder på nøgenhed imho. Der er
ALT for mange på fotokritik, der tager pics af halvnøgne kvinder i
udfordrende stillinger/ansigstudtryk. Det er for tåbeligt synes jeg.

/Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-04 17:52

thomas schreiber (8200) wrote:
> En skam et så fedt kamera bliver brugt på sådanne billeder.

Pjat, man kan da bruge det som man synes..

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-10-04 06:24

In article <415c2e71$0$55819$14726298@news.sunsite.dk>, C.Stensgaard wrote:
> på Ekstra#5 på denne billedserie :
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=98126
>
> Hvad synes du - jeg mangler at fjerne næsesten, og streg på gulvet - er der
> ellers andet du kan spotte ?

Synes det sorte på tagspæret oppe til højre generer harmonien i den
del af billedet.