Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mød Microsoft
Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-04 21:37

Ikke stor fotokunst, men en - synes jeg selv - meget sjov situation fra det
netop overståede "Mød Microsoft"-arrangement i Bella Center:

http://gallery.bruun.com/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-09-04 22:47

Jens Bruun wrote:
> Ikke stor fotokunst, men en - synes jeg selv - meget sjov situation fra det
> netop overståede "Mød Microsoft"-arrangement i Bella Center:
>
> http://gallery.bruun.com/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

Hvad essensen af Microsoft er og hvor seriøst foretagendet skal tages;
set i dét lys er billedet en perle.

--
Steen Suder

Fra : Erik W.

Dato : 28-09-04 23:46

"Jens Bruun" skrev i news:cjci1u$6lm$1@news.cybercity.dk...
> [...]
det
> netop overståede "Mød Microsoft"-arrangement i Bella Center:

Skide godt billede. X-boxen & jakkesættene. Jeg er vild med hvordan farven
på pæren i munden og farven på X-box logoet korresponderer.

mvh Erik