Rust
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 02-11-04 19:45

Hejsa. Nogle biler har det jo med at ruste som i sikkert ved ;)

Er der nogen som har et bud på hvad der ville være rimeligt at give for at
få lavet rust (gennemtæring) rundt om tankdækslet? I ved - lidt lissom
Escort Mk 5´erne ofte gjorde.

Jeg skal nemlig se på en bil med nævnte problem i morgen, så jeg ville gerne
lige vide om jeg skal regne med 500 kr eller 5000 for det nummer.

Og er der nogen som har et godt forslag til hvad jeg skal bruge til at
polere den med - den er rød og er såsmåt begyndt at blive mat?