Blaupunkt autoradio
Fra : Jesper

Dato : 02-11-04 19:01

Jeg har kigget på Blaupunkt Brighton MP34 - som er en mp3-blaupunkt -
er der nogle som har den - eller generelt har erfaringer med
Blaupunkt?

Skal jeg købe den eller andre forslag?

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-04 19:09

Jesper wrote:
> Skal jeg købe den eller andre forslag?

Du skal spørge i dk.teknik.lyd.bilstereo der får du bedre svar.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Henrik

Dato : 02-11-04 20:21

"Jesper" <jesper_spamtag@bone.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kigget på Blaupunkt Brighton MP34 - som er en mp3-blaupunkt -
> er der nogle som har den - eller generelt har erfaringer med
> Blaupunkt?
>
> Skal jeg købe den eller andre forslag?´

Jeg har en C32 "Dublin", der fulgte med en C2 - den skifter lidt rigeligt
mellem radio-stationerne under kørsel på midtsjælland og har lidt mere støj
i forhold til en original Citroen-radio i en C5. Ellers er der mange
indstillingsmuligheder i den...

mvh
Henrik