*ROFL*
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 13:19

En blind rumænsk biltyv sluttede sin køretur efter 800
meter, da han bragede ind i et træ.

Han havde forinden diskuteret med en kammerat, som mente,
at Alin Popescu ikke kunne noget, efter han var blevet blind.

Den provokation ville den 24-årige blinde mand ikke stå
model til.

Han gik ud på gaden, hvor han fik startet en bil ved hjælp
af en skruetrækker. Derefter kørte han ned ad en trafikeret gade, før han
efter 800 meter kørte ind i et træ.

- Jeg ville bare bevise overfor mig selv, at jeg kan gøre,
lige hvad jeg vil - på trods af mit handicap. Og jeg kørte kun galt, fordi
jeg ikke var sikker på vejen hjem, forklarede Alin Popescu til politiet
ifølge avisen Nacional.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-11-04 16:57

Jan W Nielsen telepaterede følgende til sin PC:

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard