CRM System for små virksomheder ?
Fra : Robert Petersen

Dato : 02-11-04 09:40

Er der nogen herinde som kender til et lille enkelt bruger CRM system,
primært bruges som salgs værktøj, behøver ikke så mange fine detaljer, såsom
integration til ZAP og Navision og alt det der...

Billigt og simpelt, og gerne enkeltbruger system.

Hilsen Robert

Fra : Ener

Dato : 02-11-04 11:15

www.silentq.dk er genialt !

Fra : PGU

Dato : 02-11-04 14:03

Hej Robert !

Jeg bruger noget som hedder ACT! (www.act.com)

/Peter

Fra : Jeppe N. Madsen

Dato : 02-11-04 16:11

Den Tue, 2 Nov 2004 skrev Robert Petersen:

> [...]
> der...
>
> Billigt og simpelt, og gerne enkeltbruger system.

www.salesforce.com findes i en gratis udgave
http://www.salesforce.com/products/personal.jsp

mvh
Jeppe

Fra : Karsten Klokkerholm

Dato : 02-11-04 19:04

Ellers tror jeg du kan få det lavet her.

www.masterlab.dk

Karsten

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-11-04 19:08

Karsten Klokkerholm wrote:
> Ellers tror jeg du kan få det lavet her.
>
> www.masterlab.dk

Tankevækkende at et firma som arbejder i "dynamisk samarbejde" med sine
kunder ikke har haft en nyhed på hjemmesiden i 364 dage

Fra : Karsten Klokkerholm

Dato : 02-11-04 22:55

Det har du helt ret i. De må have meget travlt

Karsten

Fra : Søren Hansen

Dato : 04-11-04 13:16

Hvad med www.visma.dk det bruger og det er kanon