Mystiken breder sig med MSN
Fra : EXIT

Dato : 02-11-04 19:25

Min datter bruger MSN meget .
Men så skete der noget meget mystisk i går
En af hendes venner fik en meddelelse fra min datter som min datter ikke
havde skrevet.
Men den kom fra min datter's pc.
Hvad er der sket er det det man kalder hacker angreb el...
Hun bruger norton AVP 2004 og firewall.
Håber på et hurtigt svar.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-11-04 19:33

On Tue, 2 Nov 2004 19:24:52 +0100, "EXIT" <Herogder@hjem.dk> wrote:

>Min datter bruger MSN meget .
>Men så skete der noget meget mystisk i går
>En af hendes venner fik en meddelelse fra min datter som min datter ikke
>havde skrevet.

Det kan være en Orm. Prøv at checke pcen med et antivirus program.

Fra : Anders Lund

Dato : 02-11-04 22:41

EXIT wrote:
> En af hendes venner fik en meddelelse fra min datter som min datter ikke
> havde skrevet.
> Men den kom fra min datter's pc.

Hvordan ved du at den kom fra din datters pc?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : EXIT

Dato : 02-11-04 23:28

det kunne vi jo se i den boks der er i programmet

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-11-04 08:16

En helt masse bits fra EXIT til dk.edb.sikkerhed gav følgende:

> det kunne vi jo se i den boks der er i programmet

Du kunne vel bare se at det så ud som om, at det var din datter der havde
afsendt beskeden?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"If you move again i'm eeehehee gonnar shoot you!"
-- Cam Clarke as Cpt. J. Bach in 'Troops'