Problem med Office 2003 og Novell Client 4~
Fra : Jan F. Niebuhr

Dato : 03-11-04 09:55

Hej NG,

Jeg kører Office 2003 på en XP SP2 platform, og Novell Client 4,9 SP2

Når jeg skal åbne eller gemme dokumenter i Word og Excel, er filbehandlingen
EKSTREMT langsom.

Problemet er KUN i disse to programmer.
Jeg mistænker at problemet er forbundet med Novell, men kan ikke finde nogen
hjælp på hverken Novell's eller Microsoft's hjemmesider !

Er der nogen der har en ide til at løse dette...?

Jeg har både teste med at deaktivere firewall og Norton Antivirus.
Jeg har ligeledes forsøgt at opdatere både Novell Client og Office 2003...
Intet virker !

Jan

Fra : MAndersen

Dato : 04-11-04 15:16

"Jan F. Niebuhr" <niebuhr@camelclub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har både teste med at deaktivere firewall og Norton Antivirus.
> Jeg har ligeledes forsøgt at opdatere både Novell Client og Office 2003...

Jeg kan ikke hjælpe, blot tilføje, at jeg har samme problemer på en
stand-alone pc, også med XP og Office 2003.
Det er blevet så ekstremt langsom efter jeg inst. SP2.
Jeg har forsøgt at geninstallere og meget, meget andet - men det er stadig
langsom, både ved åben og gem, men også ved centrer, fed og ved udskrift.

MAndersen