'Gem som' er forsvundet i filmenuen? (Word~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 03-11-04 09:20

Hej

Et lille dumt problem, som jeg meget gerne vil have løst. Er der
en, der véd, hvor jeg skal pille?

TIA

Venlig hilsen

Henning

catlineVÆK@edb.dk - væk først

Fra : Mads

Dato : 03-11-04 10:51

"Henning Kampmann" <catlineVÆK@edb.dk> wrote in message
> Hej
>
> Et lille dumt problem, som jeg meget gerne vil have løst. Er der
> en, der véd, hvor jeg skal pille?

Jeg gætter på at den blot ligger skjult. Prøv dette

H-Klik på menu-bjælken => Tilpas => Indstillinger => flueben i "Vis
altid lange menuer"!

(tip fra Lars Holm Thomsen)

Mvh Mads

Fra : Henning Kampmann

Dato : 03-11-04 20:38

Hej Mads

On Wed, 3 Nov 2004 10:50:34 +0100, "Mads"

Det var lige det, der skulle til. Tak Mads.

Venlig hilsen

Henning