word og OL 2003 bruger voldsom kap.
Fra : MAndersen

Dato : 02-11-04 14:33

Jeg har xp home, og office 2003.
Jeg har længe haft store problemer med, at computeren var blevet ekstrem
langsom ved forskellige handlinger, bl.a. ved åbning af worddokumenter i en
mail. Alt sket efter installation af sp2.
Jeg kan nu se i Windows Jobliste under processer, at winword.exe og
outlook.exe hver i sær bruger 51.600kw og 55660 kw.
Hvis jeg lukker word eller/og outlook, kan jeg stadig se dem i joblisten -
og jeg skal vælge "afslut job" for at få programmerne helt afsluttet.
Jeg har længe haft mistanke til, at det var word der var problemet.
Jeg har forsøgt at reparere - men måske en afinstallation er nødvendig.

Hvis jeg afinstallerer office 2003, sletter jeg så alle mine mails,
adressekartotek m.m.?

MAndersen