Kodefri DVD drev
Fra : Peter Brogger

Dato : 03-11-04 13:44

Hvorledes gør jeg mit DVD-drev kodefrit? Jeg har en ny PB 15" Al.

Fra : Anders Mørk

Dato : 03-11-04 14:27

> Hvorledes gør jeg mit DVD-drev kodefrit? Jeg har en ny PB 15" Al.

Hvis man spørger Google kan det vist enten klares i software med en god
player ala http://www.videolan.org/vlc/ eller modificere firmwaren i drevet
vha. http://www.wormintheapple.gr/macdvd/download.html.

Men, begge dele er da vist ulovligt.

../Anders

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 03-11-04 15:01

Anders Mørk wrote:

> Hvis man spørger Google kan det vist enten klares i software med en god
> [...]

Og hvilke paragraffer i straffeloven står der at man ikke må se en
dvd-film købt i for eksempel USA?

Jeg tror mere det er dvd-producenterne som gerne vil give indtryk af at
det skulle være ulovligt.

--Martin