ipod spørgsmål
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 02-11-04 19:31

Et rigtigt newbie spørgsmål! {Og jeg går da stærkt ud fra svaret er ja}
Kan iPod oplades uden mac?

Jeg har (jubii) lige bestilt en 40GB iPod (+ lidt tilbehør: Belkin
travel bag: Belkin Media Reader, Belkin Voice Recorder, Belkin Battery
Pack og Belkin Leather Flip Case)

Jeg skal ud at rejse uden min iBook, men med iPod'en + digitalkamera, og
vil da gerne både kunne høre musik + lagre billeder. Og jo, jeg ved da
at jeg får det der batterypack med, men alligevel

på forhånd tak

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : john jensen

Dato : 03-11-04 04:58

Selvfølgelig kan den lades uden/pc/mac dre følger en travel charger med, men
vær opmærksom på at du nok får lidt problemer med Belkin media reader, går
ofte i stå, og hvor kan du tjekke om alle billeder er overført uden mac,
inden du sletter dine kort???

Mvh

John jensen
Www.alpha-technica.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 02-11-04 21:14

john jensen <alpha@os.dk> wrote:

> men
> vær opmærksom på at du nok får lidt problemer med Belkin media reader

Hvad??? Til den pris??? -- dårlig nyhed

Men jeg har god tid at teste den inden jeg rejser.

-- and don't forget to boogie