repeat, igen igen!
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 24-10-04 01:35

Jeg har problemer med den repeat af background-image igen.

Det virker som om det er lidt vilkårligt,
om det fungerer eller ej. Hvad gør jeg mon galt?

mvh Marianne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 03:49

slet VLF7S skrev:

>Jeg har problemer med den repeat af background-image igen.

Hvis det er baggrundsbilledet på http://www.mariannes.frac.dk/

så skyldes, at der i mappe ikke er en baggrund.gif.

Ellers kom med noget mere konkret, som et link og fortælle, jvor
det er.

Iøvrigt lagde jeg lige mærke til at du bruger ø i classnavne, lad
være med det, det kan måske være årsag til problemer.

Brug aldrig danske tegn (eller andre special tegn) i
html-/csskode, men skriv f.eks. hoejre i stedet for.

Iøvrigt er det irriterende, at du skifter navn hele tiden, kunne
du ikke f.eks. skrive slet VLF7S sidst i indlægget og så kalde
dig ved dit navn i stedet for?
--
Knud

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 24-10-04 12:50

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:
>Hvis det er baggrundsbilledet på http://www.mariannes.frac.dk/
>så skyldes, at der i mappe ikke er en baggrund.gif.

Hvor dum kan man være? Det havde jeg ikke set efter jo!
Men nu virker det. Tusind tak.

>Brug aldrig danske tegn (eller andre special tegn) i
>html-/csskode, men skriv f.eks. hoejre i stedet for.

Det vil jeg rette, tak.

>Iøvrigt er det irriterende, at du skifter navn hele tiden,
Den er jeg ikke helt med på ?
Jeg underskriver mig altid som Marianne og min mail er tidemann
da jeg hedder Marianne Tidemann.

Men er det fordi der er flueben i forvask mailadresse?
Det har jeg slettet nu!

Mvh Marianne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 13:28

Marianne Tidemann skrev:

>Den er jeg ikke helt med på ?

Det er nok fordi du ikke bruger en newsreader til at læse news
med, men TDCs webbasserede newstjeneste.

De fleste andre bruger en newsreader, f.eks. Outlook Express til
at læse news med og os der gør det, ser så dit navn som f.eks.
slet VLF7S og det skifter tilsyneladende hele tiden.
--
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-10-04 17:25

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

> Det er nok fordi du ikke bruger en newsreader til at læse
> news med, men TDCs webbasserede newstjeneste.

Det er også skyld i at jeg slet ikke ser Mariannes indlæg -
de kommer ikke med hos hverken Sunsite eller Sonofon.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 24-10-04 17:59

Allan Vebel <spam@do.not> skrev:

>Det er også skyld i at jeg slet ikke ser Mariannes indlæg -
>de kommer ikke med hos hverken Sunsite eller Sonofon.

Jeg skifter ;))

mvh Marianne

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 25-10-04 10:14

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse
> Det er også skyld i at jeg slet ikke ser Mariannes indlæg -
> de kommer ikke med hos hverken Sunsite eller Sonofon.

Nu håber jeg det virker, med (slet 2You)
Mvh Marianne

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-10-04 23:11

Marianne Tidemann <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev:

> Nu håber jeg det virker, med (slet 2You)

Ja, nu fungerer det - velkommen også på min skærm

Indtil nu har jeg kun kunnet se de dele af dine indlæg som andre
har svaret på, og det har været lidt frustrerende. Hvad der har
været galt har jeg ikke studeret nøjere, men blot konstateret at
det det ikke var mit system der var noget galt med.

Først troede jeg at jeg ved en fejltagelse havde lagt dig i mit
kill-filter, men der var ikke noget.

Nu er du blevet synlig for mange flere, ved at finde en anden
måde at tilgå nyhedsgrupperne på - håber på et godt
samarbejde.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 26-10-04 00:52

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse
> Ja, nu fungerer det - velkommen også på min skærm

Tak, tak ;)

> [...]
>
> Nu er du blevet synlig for mange flere, ved at finde en anden
> måde at tilgå nyhedsgrupperne på - håber på et godt

Det må jo være fordi jeg bare loggede på:
< http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/kategorier/itinternet >
via IE, men det her er da meget nemmere! Men det undre mig da,
at der ikke er den samme visning?? Men pyt.

Så jeg takker for jeres lille snak om min synlighed. ;0)

Mvh Marianne