Opera og Fire Fox (Mozilla)...
Fra : Dennis Munding

Dato : 19-10-04 13:22

Hej Nyhedsgruppe!

Jeg har et par problemer, som jeg håber, at I kan hjælpe mig med
at løse...

Problemet ligger på siderne
http://mundings-memorial.dk/AffiliatesDK.html og
http://mundings-memorial.dk/AffiliatesUK.html

Det første problem er footeren - den mangler i begge browsere!!

Det andet problem er selve indholdet - det mangler i Opera - dog
kan man godt se "topbaren", men resten mangler....??

Nogen her, som kan se det, jeg ikke kan se...????

På forhånd tak for hjælpen!

PS: Man kan ikke højreklikke på siderne i IE og Fire Fox! Hvis
man ønsker at se kilden, skal man klikke på:

IE: "Vis" --> "Kilde"

Fire Fox: "VIEW" --> "Page Source" - eller [CTRL]+U

Dennis Munding
Webmaster
http://mundings-memorial.dk/
http://home1.stofanet.dk/Skovaa_Munding.dk/