Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Erfaringer med Neovo
Fra : mullerman

Dato : 02-11-04 22:42

Hej Ng

Hvad siger i til denne skærm?

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95720

Er den ok til 2500?

Fra : Peter [5260]

Dato : 19-11-04 20:01

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4187ff1a$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Ng
>
> Hvad siger i til denne skærm?
>
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95720
>
> Er den ok til 2500?

Det vil jeg mene!
Jeg har selv en F317, altså en lidt ældre årgang (kostede dengang 3.895,- i
udsalgspris).
Tekst+grafik står skarpt, jeg har dog ikke prøvet hurtige spil.....
Eneste anke: Billedfladen er IKKE beskyttet med en stykke glas el.lign, som
du måske finder på dyrere skærme - det betyder, at billedfladen absolut ikke
må berøres!

-.-:-.-:-.-:-.-
Regards / Mvh
Peter Konner
Remove car from email / Fjern bilen fra min email

Fra : mullerman

Dato : 20-11-04 00:51

"Peter [5260]" <konner@mazdapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eneste anke: Billedfladen er IKKE beskyttet med en stykke glas el.lign,
> som du måske finder på dyrere skærme - det betyder, at billedfladen

Tak for dit indput, men jeg har fornylig investeret i en xerox 17" pga
glasset ;)