Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med Pixel fejl.
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 02-11-04 20:59

Hej

Jeg har lige købt mig en 17" LG og der er desvære en pixle fejl på, ca i
midten af skærmen.

Er det noget man lære at leve med eller skal jeg sende den tilbage og bede
om en ny. Hvis jeg sender den tilbage skal jeg vel give ca. 150 kr i porto.

Hvad siger I??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Anders Lund

Dato : 02-11-04 22:48

Jimmi Wolff wrote:

> Jeg har lige købt mig en 17" LG og der er desvære en pixle fejl på, ca i
> midten af skærmen.

Surt!

> Er det noget man lære at leve med eller skal jeg sende den tilbage og bede
> om en ny. Hvis jeg sender den tilbage skal jeg vel give ca. 150 kr i porto.

Det kommer an åpå hvormange pixel-fejl der er. Producenterne tillader et
hvis antal og overskrider skærmen dette antal, kan du bytte den. Hvis du
har købt den via fjernsalg (fx over Internet), har du 14 dages returret
- ikke "bytte ret", men du kunne jo bestille skærmen et andet sted fra
og håbe på det bedste.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Palle

Dato : 02-11-04 23:34

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det noget man lære at leve med eller skal jeg sende den tilbage og bede
> om en ny. Hvis jeg sender den tilbage skal jeg vel give ca. 150 kr i

Har netop sendt en 17" fladskærm i original emballage tilbage (pga
pixelfejl). Pris 57,50.

Fra : Leony

Dato : 04-11-04 14:00

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> skrev i en meddelelse

> Har netop sendt en 17" fladskærm i original emballage tilbage (pga
> pixelfejl). Pris 57,50.

"Forsigtig" er en overset service.
Påkrævet er den, imo, med skærme og hele computere.

Jeg skal ikke bestemme noget, men jeg synes lige jeg ville nævne det.
Håber at ombytningen går glat.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-11-04 14:27

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev:

> "Forsigtig" er en overset service.
> Påkrævet er den, imo, med skærme og hele computere.

Hvis pakken er pakket korrekt ind (dvs. eksempelvis i
fabriksemballagen) er der ingen grund til at betale for en forsigtig
forsendelse, da pakken er forsikret for 4.200,-. Hvis værdien af
forsendelsen er større end forsikringsværdien så kan det være en god
ide at sende med en forsendelsesmetode med større forsikring.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Leony

Dato : 11-11-04 15:20

> Hvis pakken er pakket korrekt ind (dvs. eksempelvis i
> fabriksemballagen) er der ingen grund til at betale for en forsigtig
> forsendelse, da pakken er forsikret for 4.200,-.

Spørgsmålet er om den er det.

Er fabriksindpakningen ordentlig beskyttelse for en monitor, hvis den
pakke som ligger nedenunder vejer 20 kg og lander med et hjørne midt på
kassen med en fladskærm, når containeren kippes?

Fra : S. Andersen

Dato : 03-11-04 10:18

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det noget man lære at leve med eller skal jeg sende den tilbage og bede
> om en ny. Hvis jeg sender den tilbage skal jeg vel give ca. 150 kr i

Hvis den er købt over nettet kan du uden videre sende den tilbage. Jeg mener
man har 14 dage til at gøre dette.