Skærme
Fijala 3554
Ny 17" Samsung TFT
Fra : BorreBoy

Dato : 02-11-04 09:33

Hej.

Jeg er på udkig efter en ny 17" Samsung skærm.
Jeg kan bare ikke danne mig et overblik over deres modeller....
172 mp - n - s - s mm - t - t mm - v - x
173 p - t - v
174....

Er der nogle steder jeg kan sammenligne dem? Synes ikke Samsungs side er
særlig god.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Zulu

Dato : 02-11-04 16:11

BorreBoy wrote:
> [...]
> 173 p - t - v
> 174....
>
> Er der nogle steder jeg kan sammenligne dem? Synes ikke Samsungs side

http://www.prad.de/guide/hersteller_start.html

Jeg vil dog anbefale en skærm med 16 ms S-IPS panel i stedet for Samsungs
skærme.

Læs gerne artiklen på XBitLabs, som der linkes til i posten lige over/ under
denne.

Zulu

Fra : JE

Dato : 03-11-04 06:16

"Zulu" skrev:
> Jeg vil dog anbefale en skærm med 16 ms S-IPS panel i stedet for Samsungs
> skærme.

Det har jeg også hørt andre sige, men der er aldrig nogen som kommer med
noget konkret? Kan du komme med et konkret mærke/model, incl. en pris? Er
skærme med S-IPS ikke_væsentligt_dyrere? Samsungs skærme får iøvrigt typisk
god omtale, f.eks. Samsung 172X.

Fra : Zulu

Dato : 03-11-04 17:28

"JE" <nospamjanelne@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget konkret? Kan du komme med et konkret mærke/model, incl. en pris? Er
> skærme med S-IPS ikke_væsentligt_dyrere? Samsungs skærme får iøvrigt

Næsten alle skærme får god omtale - specielt af dem, der lige har købt dem
og ikke vil erkende/ ikke ved at der findes bedre...

http://makeashorterlink.com/?P1CA420B9

Vælg en med DVI og find så priser på edbpriser.dk bagefter.

Zulu

Fra : Thomas Christensen

Dato : 09-11-04 19:32

> [...]
>
> http://makeashorterlink.com/?P1CA420B9
>
> Vælg en med DVI og find så priser på edbpriser.dk bagefter.

Jeg har netop anskaffet mig en Samsung SyncMaster 173P - og den kan absolut
anbefales!
Jeg har undersøgt markedet grundigt, set mange skærme - også i praksis - og
ud fra dette valgt Samsung'en.
Så jeg synes ikke helt du har ret.
Jeg anvender primært min til grafik (CAD, billeder mv.) samt udvikling (VB +
ASP mv.).
Til dette formål fungerer den ganske glimrende.

Thomas

Fra : Niels

Dato : 11-11-04 14:31

> [...]
> +
> ASP mv.).
> Til dette formål fungerer den ganske glimrende.

Jeg har også en 173P - bruges til billedredigering og spil fx Far Cry. Det
er den bedste fladskærm jeg har set indtil nu.

Niels