Forskellen på 6600 GT og 6800 LE ?
Fra : sharky

Dato : 03-11-04 15:18

Hvad er forskellen på 6600 GT og 6800 LE ?

6800 LE kan jo købes nu til AGP. Det kan 6600 GT ikke. Jeg ville nok helst
købe et 6800 rent, hvis det var til at få fat i.

Fra : sharky

Dato : 03-11-04 17:48

Nå, nu bestilte jeg et 6800 LE, så håber jeg det er så godt som jeg har læst
rundt omkring. Det kunne jo også være at der kan åbnes for flere pipes med
RivaTuner.

Fra : sharky

Dato : 05-11-04 00:05

5977 i 3Dmark03 med:

AMD Barton 2500+
ECS L7S7A2 bundkort
1024 MB RAM
Club 3D GeForce 6800LE

Jeg fik kun 53xx med et ATI Radeon 9800Pro, som nu har været til rep. i 1½
mdr. Men jeg får pengene retur, så det er jo godt nok med et bedre kort til
ca. det samme

Fra : N´far

Dato : 06-11-04 09:34

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mdr. Men jeg får pengene retur, så det er jo godt nok med et bedre kort

Har du prøvet at åbne de resterende pipelines/eller OC med rivatuner ?

vh

Fra : sharky

Dato : 06-11-04 14:18

> Har du prøvet at åbne de resterende pipelines/eller OC med rivatuner ?

Jeg har lige prøvet med 12x1, 5vp i stedet for de normale 8x1, 4vp. Så vil
den ikke engang starte windows, så jeg er tilfreds med som den kører.

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-11-04 17:53

sharky wrote:
> 6800 LE kan jo købes nu til AGP. Det kan 6600 GT ikke. Jeg ville nok
> helst købe et 6800 rent, hvis det var til at få fat i.

Jeg købte mit Gainward 6800GT hos Overclockers i England:

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/GeForce_6800_GT.html

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-04 20:00

> Jeg købte mit Gainward 6800GT hos Overclockers i England:
>
> http://www.overclockers.co.uk/acatalog/GeForce_6800_GT.html

Me 2 - men hvor vil du hen med det?

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-11-04 20:22

Nicolai wrote:
> Me 2 - men hvor vil du hen med det?

Nåeh, det var såmænd bare ment som et tip til sharky. 6800 kortene kan være
svære at støve op i lille Dannevang, men der eksisterer så andre muligheder

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-04 20:23

> Nåeh, det var såmænd bare ment som et tip til sharky. 6800 kortene kan være
> svære at støve op i lille Dannevang, men der eksisterer så andre muligheder

Ah ok :)

Korrekt, overclockers kan anbefales :)