Skærmbilledet flytter sig...
Fra : MicJen

Dato : 02-11-04 18:45

Hej!

Ny comp. Mit problem er at når jeg spiller Battlefield.

Når jeg loader spillet og kommer til hoved menuen, skal skærmbilledet
indstilles, det er ligesom om det ikke passer ind i skærmen. Så jeg
indstiller skærmen som den skal være.

Når der loades en ny bane så er det hopper computeren ud på
skrivebordet et kort øjeblik og vender så tilbage til spillet igen.
Desværre gør det at skærmbilledet skal indstilles til skærmen igen.
Det er meget irriterende.

Nogen der har nogle forslag til hvordan det kan afhjælpes?

P4 2.8 Ghz.
Bundkort: Abit IC7-G.
GFX: Abit Radeon 9600XT VIO (medfølgende drivere installeret).
Skærm: Medion 15" TFT fladskærm (md9462AD).
Ram: 512 MB corsair value.
Windows XP Home men nyeste updates (dog ikke SP2)

Det var ikke et problem med min gamle comp. En AMD 1200 og GF2 Mx200
samme skærm.

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 19:03

> [...]
> Windows XP Home men nyeste updates (dog ikke SP2)
>
> Det var ikke et problem med min gamle comp. En AMD 1200 og GF2 Mx200

Kan det være at opløsningen ikke passer til skærmen i din nye pc.
Nu ved jeg ikke lige hvad max opløsningen er for en 15", jeg har en 17" lcd
og her er max og bedste opløsning 1280 X 1024.
Prøv at sætte pc'eren og spillet til samme max opløsning som skærmen har.

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-11-04 23:40

MicJen wrote:
> [...]
> Det er meget irriterende.
>
> Nogen der har nogle forslag til hvordan det kan afhjælpes?

Har du installeret en driver til din monitor?

Du kan også prøve at køre spillet i en anden opløsning.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mikael Nørrelund And~