Andet multimedie
bentjuul 3670
Minilogoer ønskes !
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-05-01 22:06

Hej

Er der nogen af jer som ligger inde med et eks. 5x5 pix stort logo af
Internet Explore, Netscape og Opera.

Skal bruges til indikation af hvilken browsere som understøttes !

Fra : Queenie

Dato : 15-05-01 23:14

"Kim Larsen" skrev d. 15-05-01 22:06 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen af jer som ligger inde med et eks. 5x5 pix stort logo af
> Internet Explore, Netscape og Opera.
>
> Skal bruges til indikation af hvilken browsere som understøttes !

5x5 er ikke ret stort Det mindste logo du kan bruge er 20X20 hvis du vil undgå at miste for mange farver osv. Jeg ved ikke om du har ledt efter lige 5X5 logo'er og det var derfor du gik i stå. Men skriv hvis dette ikke hjælper dig og jeg vil se om jeg kan finde hvad du søger.
http://www.ask.com er et godt sted at søge efter alverdens ting og du kan formulere dit spørgsmål så det passer til din søgning.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-05-01 01:42

Tue, 15 May 2001 23:06:05 +0200, skrev "Kim Larsen"
<webpoint@gmx.net>:

>Er der nogen af jer som ligger inde med et eks. 5x5 pix stort logo af
>Internet Explore, Netscape og Opera.

Jeg vil foreslå, at du bruger en Icon Extractor, så kan du trække
iconerne ud af de originale exe/dll-filer og gemme dem som et
bitmapbillede.

<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=Icon+Extractor>

med venlig hilsen
Knud