Lave sin egen Griffin box ?
Fra : N_B_DK

Dato : 02-11-04 02:13

Heysa...

Er der nogen der har prøvet at lave sin egen Griffin box ?

Et tillægsspørgsmål. hvilke telefoner kan man flashe med en Dejan flasher/
dongle ? (den er jo nem at lave)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : KEnt

Dato : 21-12-04 00:55

Hmm du må købe min Griffinbox istedet for at lave den selv.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-12-04 00:55

On Tue, 21 Dec 2004 00:55:10 +0100, "KEnt" <kent@funstuff.dk> wrote:

>Hmm du må købe min Griffinbox istedet for at lave den selv.

Du svarer på et indlæg der er næste to måneder gammelt - hvorfor?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Få en Gmail-konto uden beregning, når du handler hos simlock.dk
- det kræver blot du beder om den ved ordreoprettelse...

Fra : N_B_DK

Dato : 22-12-04 11:54

Lasse Hedegaard wrote:

> Du svarer på et indlæg der er næste to måneder gammelt - hvorfor?

Hvorfor ikke?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-12-04 12:51

On Wed, 22 Dec 2004 11:53:34 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Hvorfor ikke?

Når jeg læser indlægget igen, så ser jeg hvorfor. Jeg havde læst det
som om der stod "Du må købe en", men der står "Du må købe min" - altså
vil Kent sælge sin egen box (i den forkerte gruppe).

Venligst,
Lasse Hedegaard