blokkere indkommende opkald med "udeladt n~
Fra : Johnny

Dato : 19-10-04 13:03

Hej Ng.

Findes der en dims som kan udelade/blokere "udeladt nummer" så ens tlf. ikke
ringer?

Jeg har også postet en tilsvarende i elektronik i håb om at man kan lave en
selv.

/Johnny

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 29-10-04 15:49

It seems Johnny wrote:
> [...]
> ringer?
>
> Jeg har også postet en tilsvarende i elektronik i håb om at man kan lave en

Denne tjenste hedder normalt ACR (Anonymous Call Reject) og er en rimelig
sandard klasse fem tjeneste, som dog desværre ikke tilbydes af særlig mange
i dk. Tilgengæld kan en del avancerede telesvarere gøre det samme - direkte
på voicemail mmed folk uden nummerpræsentaion. Jeg må indrømme jeg nyder
denne tjeneste en del... forsvind til avis-pushere, stat-samlere osv.

--
Kasper Mejlgaard
Loud pipes saves lifes