Redspot IP-telefoni
Fra : Carsten

Dato : 16-10-04 20:01

Hello.

Jeg har idag modtaget et nyhedsbrev fra redspot. De tilbyder for 89 kr pr
måned et et iptelfon abonnement med gratis samtaler i skandinavien..... Nul
kr i opkaldsafgift. Det lyder MEGET fristende. Men der må være en hage ved
det eller...?

Er der nogen som har erfaring med dem. Har noget ris/ros.

På forhånd tak for inputs.

carsten

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 10:15

In article <ckrr4q$ida$1@news.cybercity.dk>, Carsten wrote:
> [...]
> det eller...?
>
> Er der nogen som har erfaring med dem. Har noget ris/ros.

Hvis du taler meget over 1000 min per måned, så tager de dit
abonnment til revision. Det har de sagt til et af medierne. Det
er kun beregnet til private, og gælder ikke storforbrugere
som virksomheder.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 17-10-04 11:17

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> [...]
> abonnment til revision. Det har de sagt til et af medierne. Det
> er kun beregnet til private, og gælder ikke storforbrugere

1000 min. er ca. en god ½ time om dagen, der skal sgi ikke være meget
kvindfolk i huset før der bliver brændt en ½ af, specielt hvis man for at få
sin "waf" - factor op har sagt at dette system ville betyde hun kunne snakke
uafbrudt

// Kim

Fra : Carsten

Dato : 17-10-04 16:54

hej

1000 min er ca 16 timer. Jeg vil lige checke vores nuværende hvor meget vi
ligger på. Forstår jeg dig ret at det kun gælder for firmaer disse 1000 min?

Har du evt et link - de skriver jo ikke noget om det på deres homepage

carsten

Fra : Jens G

Dato : 17-10-04 19:07

On Sun, 17 Oct 2004 17:54:26 +0200, "Carsten" <porsche1@city.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har du evt et link - de skriver jo ikke noget om det på deres homepage

Som jeg forstår det er det for privatpersoner. Citat fra
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25597

"- Abonnementet gælder kun ved normal brug. Vi har interne
retningslinjer, hvor vi siger, at hvis forbruget lægger højere end
det, så kigger vi på kunden, men der er ingen decideret grænse, siger
Aksel Lykke Paulsen.

Ifølge ham skal forbruget et stykke over 1.000 minutter om måneden,
før det bliver aktuelt."

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Carsten

Dato : 19-10-04 10:46

Hejsa

1000 timer er stadig meget - er der stadig ingen derude med noget"hands on "
erfaring?

carsten

Fra : TC

Dato : 22-10-04 01:10

"Carsten" skrev i en meddelelse news:cl2nog$13mf$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> 1000 timer er stadig meget - er der stadig ingen derude med noget"hands on "
> erfaring?
>
> carsten

Hvis du med erfaring mener, med Redspot IP telefoni i al almindelighed, så jo
da.

Da jeg besluttede mig for, at få IP telefon, var der ca. 3 udbydere i DK, og
Redspot var de eneste, som ikke krævede et Dankort til betaling, så dem valgte
jeg, efter nøje granskning af deres hjemmeside, og hvad jeg ellers kunne finde
af oplysninger.
Ordre afsendt 29/7-04,betaling fuldført via netbank. Bekræftet 30/7-04, så langt
så godt, leveringstiden skulle ifølge dem selv være ca. 8 - 10 dage, men efter
14 dage kom der en mail om problemer med levering af IP-tlf. adapteren.
Yderligere 14 dage og udstyret landede.

Laaang historie om mails til dem, men intet svar, opringninger til dem med
henholdende svar, og nyheds mails om, at i næste uge virker det heeelt sikkert.

2/10-04 YIIIHAAAA!! det virker, uden der på noget tidspunkt har stået noget om
problemerne på deres hjemmeside, eller andre steder, så nu er jeg bare spændt på
hvordan det kommer til, at køre i fremtiden.

Synes også deres nye tilbud virker tillokkende, men tør bare ikke vove pelsen,
med at ændre på mit abonnement, og er da også lidt pissed over, at de ikke har
tilbudt deres kunder det, som de første, særligt når man tænker på hvor
tålmodige vi har været med dem. (Hvis der altså er andre end mig??)

--
Mvh.
Tommy C

Fra : Carsten

Dato : 22-10-04 12:46

> [...]
> tilbudt deres kunder det, som de første, særligt når man tænker på hvor
> tålmodige vi har været med dem. (Hvis der altså er andre end mig??)

Hej Tommy

Jeg sendte en mail med 3 spørgsmål til dem d. 16 - 10 . Jeg har d.d ikke
hørt en pind. Det er meget bekymrende. Specielt at de ikke benytter sig af
et auto-svar der kunne sige vi har modtaget din mail men har pt meget travlt
bla bla.

Jeg venter med spænding lidt endnu. Jeg har lige nu Cybercity og regner med
at afmelde mit fastnet tlf og udelukkende benytte IP tele.

Det lød bare så spændende med dette Redspot. Gor godt til at være sandt -
suk.

carsten

Fra : TC

Dato : 22-10-04 23:06

"Carsten" skrev i en meddelelse news:clart5$5uc$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> at afmelde mit fastnet tlf og udelukkende benytte IP tele.
>
> Det lød bare så spændende med dette Redspot. Gor godt til at være sandt -

Tror ikke der er nogen, der læser de indkommende mails hos dem, desværre.
Eneste måde, at få dem i tale, er ved telefonisk henvendelse, hvor du først får
fat i en vældigt rar dame, som uanset spørgsmålets art, stiller dig om til
chefen selv!

Tror de har for travlt med, at levere hotspot til Århus midtby, og servicere
tidligere kunder fra Kabelnet A/S.
Det undrer mig også, at det ikke er muligt, at finde oplysninger om deres
franske samarbejds partner, på nettet??

--
Mvh.
Tommy C