Manual: Medion MD40124 trådløstelefon????
Fra : {Odense} Morten

Dato : 15-10-04 18:00

Hejsa alle er der nogle der kan fortælle hvor jeg kan finde denne, eller er
der en der har den og jeg evt. kan købe en kopi af den... betaler
naturligvis alle omkostninger.....

Med Venlig hilsen

Morten

mm27((a))hotmail.com

Fra : Bent Andersen

Dato : 15-10-04 20:03

On Fri, 15 Oct 2004 19:00:06 +0200, "{Odense} Morten"
<mmSPAM27@hotFILTERmail.com> wrote:

>Hejsa alle er der nogle der kan fortælle hvor jeg kan finde denne, eller er
>der en der har den og jeg evt. kan købe en kopi af den... betaler
> [...]

Kære Morten.

Jeg vil forsøge at skaffe dig en manual.

Jeg vender tilbage til dig her.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
www.cordless.ninja.dk

Fra : {Odense} Morten

Dato : 19-10-04 20:53

Jeg har Skaffet en Tusinde tak for hjælpen....

Fra : Bent Andersen

Dato : 21-10-04 23:00

Kære Morten.

Det var jo så lidt jeg kunne nå at gøre for dig, da du allerede har
fået fat i én. Super

Jeg har også lige skaffet én i dag torsdag. Så har vi med fordel én
hver

Hav det nu godt.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen

On Tue, 19 Oct 2004 21:52:58 +0200, "{Odense} Morten"