Træning ??
Fra : Stefan Jensen

Dato : 15-05-01 21:30

Hvor kan man downloade et trænings program ????

Fra : Karsten Hyttel

Dato : 16-05-01 00:13

<klip>
>Hvor kan man downloade et trænings program ????
<klip>

Måske du skulle fortælle til hvad først! )

M.V.H Karsten Hyttel )

Fra : Stefan Jensen

Dato : 17-05-01 14:05

Fra : Karsten Hyttel

Dato : 17-05-01 20:55

Hejsa! )

<klip>
<klip>

Så er det ind på Run for funs hjemmeside! ) Her er masser af
løbeprogrammer og træningstips! )

http://asp.run4fun.dk/menu/traening.asp

Hilsen Karsten Hyttel )

Fra : Jan Steffensen

Dato : 17-05-01 17:40

Hej Stefan

Dansk Firmaidrætsforbund har et træningsprogram til løbemotion på adressen:
http://www.dfif.dk/au/start_i_dag.htm

God tur.

Dansk Firmaidrætsforbund http://www.dfif.dk/

Jan