lidt hjælp til mohaa
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 14:20

Hej

har lige fundet mit gamle spil frem mohaa men kan ikke huske eller se nogen
steder i manualen hvordan jeg bruger kikkert sigtet er der en der kan huske
det

Fra : jan larsen

Dato : 30-10-04 14:50

> har lige fundet mit gamle spil frem mohaa men kan ikke huske eller se
> nogen steder i manualen hvordan jeg bruger kikkert sigtet er der en der
> kan huske det

når du har riflen fremme trykker du på Alternate fire

Fra : GHOST

Dato : 30-10-04 14:55

Hej, inde i options og så inde i controls der hedder den secondary attack
det er kikkert sigtet ,så er det ellers bare at trykke af, når du har en på
kornet god fornøjelse.
--
MVH Jan Christiansen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Martin Schoedt

Dato : 30-10-04 15:07

> [...]
nogen
> steder i manualen hvordan jeg bruger kikkert sigtet er der en der kan

Hej, hvad er mohaa?

Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 15:23

"Martin Schoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> skrev i en meddelelse

> nogen
> huske
>>

> Hej, hvad er mohaa?
>
> Mvh Martin

det er et spil der hedder Medal of honor allied assault

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 15:53

Takker for det

Fra : Martin Schoedt