Age of Mythology/titans
Fra : Lars

Dato : 30-10-04 11:01

Ja jeg prøvede at spille Age of mythology på min nye computer og så når jeg
har installeret Age of Mythology går jeg ind i spillet og ind i radom eller
multiplayer. Men når jeg så skal tl at igang og jeg er inde i kortet lukker
spillet efter få sekunder og ud på skrivebordret uden at sige en lyd om
fejl. Hvorfor gør den det? Har i prøvet det og har i en løsning?

Min Computer er:
2,8 Ghz
1024mb ram
Geforce FX 5700

så jeg kan ikke se at der skulle være noget galt der.

Min lillebror har næsten den samme computer undtagen at min har to
cd-romdrev hvor den ene også er en dvd brænder. Jeg har også skuffer hvis i
ved hvad det er. der er ikke så mange der har det.

Mange tak. Lars