CS problemer
Fra : Andreas

Dato : 29-10-04 21:14

når jeg vil spille online siger den "your cs executable is out of date"

der står 1.1.1.0 nede i hjørnet. Hvis jeg prøver at opdatere som den spørger
om, så siger den at min half life v. er 1.1.1.0 men at der ikke findes nogen
nyere version???

mvh Andreas

Fra : Mathias

Dato : 29-10-04 21:55

Friday 29 October 2004 22:14 sagde Andreas noget à la dette i
dk.spil.computer:

> [...]
>
> der står 1.1.1.0 nede i hjørnet. Hvis jeg prøver at opdatere som den
> spørger om, så siger den at min half life v. er 1.1.1.0 men at der

Måske har den lyst til at du opgraderer til Steam. Det indeholder det
nye CS v1.6, og kan frit downloades på www.steampowered.com
--
Mvh. Mathias | @: mathias
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org) @ mrside

Fra : Bufferz

Dato : 30-10-04 11:57

> når jeg vil spille online siger den "your cs executable is out of date"

Når du vil spille cs online - skal det være version 1.6
Og 1.6 kan kun spilles via programmet Steam - som Mathias har givet dig et
link til.

Installer Steam og opret en bruger konto og skriv din cd-key når du bliver
bedt om det.

Så kan du igen komme til at spille cs online.

VH. B

Fra : Bufferz

Dato : 30-10-04 12:09

Deres forside er lidt rodet for tiden pga. HL2 snart udkommer

her er link til selve download siden
http://kortlink.dk/d6t

//B

Fra : Andreas