Stevns på Søndag?
Fra : Morten Christensen

Dato : 15-05-01 21:27

Harj Rødder og Ræsere

Det er efter min kalender-regning på søndag, at vi skal en tur til Stevns
igen.

Nogen der er hutte på det?

Evt. kunne vejen jo gå forbi Næstved for at kigge på en cykel der er
istykker også....?

I'm on it

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 16-05-01 06:45

Om vejret arter sig, er jeg på.
--
Peder
m/Mille

Fra : Adam Christensen

Dato : 16-05-01 07:14

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> wrote in message

> Om vejret arter sig, er jeg på.

Me2.

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Juel

Dato : 16-05-01 15:19

Evt. kunne vejen jo gå forbi Næstved for at kigge på en cykel der er
> istykker også....?
Så er jeg frisk på at køre med derfra )

Mvh
Morten

Fra : Niels S.

Dato : 16-05-01 16:22

Morten Christensen skrev

> Det er efter min kalender-regning på søndag, at vi skal en tur til Stevns
> igen.
>
> Nogen der er hutte på det?

Shell tanken v. McD i Køge, på forsiden, kl 12.00, as usual - med mindre det
da lige
pis.... ned.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-05-01 21:33

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en
> Morten Christensen skrev

Stevns

> Shell tanken v. McD i Køge, på forsiden, kl 12.00, as usual - med mindre
> [...]

Selvfølgelig

kl 12.00, as usual - med mindre det da lige pis.... ned.

Med "Bonbon cap" til Morten

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 16-05-01 22:38

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Med "Bonbon cap" til Morten

Arj! Kurl!!

"En talende frø er åvkarj - men en bonbon-hat er SÅ sarj!!"

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - der vist har set lidt for meget McD-reklame

Fra : Thomas Makro

Dato : 19-05-01 20:55

On Wed, 16 May 2001 17:22:13 +0200, "Niels S."
<HondaVFR@TheRaceTrack.com> wrotE:

>Shell tanken v. McD i Køge, på forsiden, kl 12.00, as usual - med mindre det
>da lige
>pis.... ned.

Lyder godt, men jeg når nok ikke tanken kl. 12. Men pyt, vi ses på
Stevns.

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F (med DFM-nummerplade-skilt s'føli)

Fra : Morten Christensen

Dato : 19-05-01 20:28

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> igen.
>
> Nogen der er hutte på det?
>
> Evt. kunne vejen jo gå forbi Næstved for at kigge på en cykel der er

R u Reaaaaddyyyyyyy?

Let's Rock'n Roll !

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - med abstinenser for benzin, kørsel, kaffe & kage

GSX 600 F, '91 - køre-liderlig :P