Verdens bedste spil er udkommet!
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 26-10-04 16:45

I hvertfald hvis man skal tro adskillige troværdige sider som ign.com og
gamespot.com. Det drejer sig selvfølgelig om årets mest ventede udgivelse:
"Grand Theft Auto - San Andreas" - dog til PS2 i første omgang.

IGN.com har allerede udråbt det som det bedste spil der nogen sinde er
udgivet til en Playstation. Det er et kollosalt stort spil - gigantisk,
enormt, og alle små facetter af spillet er finpudset ned til mindste
detalje.

Det bliver næsten umuligt at vente på PC-udgaven som, selvom Rockstar har
lovet at den kommer før eller siden, først må ventes i butikkerne om et års
tid.

Måske skulle man anskaffe sig en PS2 imens. Jeg er ihvertfald så tæt på som
aldrig før.

/Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 26-10-04 17:03

Rasmus Thorsø Nielsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> IGN.com har allerede udråbt det som det bedste spil der nogen sinde er
> udgivet til en Playstation.

Intet har endnu formået at vælte Civilization af pinden, som det bedste
spil igennem tiderne. Og det gør et ekstraordinært bilspil heller ikke. :)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-10-04 18:17

> Intet har endnu formået at vælte Civilization af pinden, som det bedste
> spil igennem tiderne. Og det gør et ekstraordinært bilspil heller ikke.
> :)

Helt enig. Shit det spil har givet mig mere viden, end mange historie og
religionstimer
Men af andre spil som kommer op og ringe er nok:

Mafia (ihvertfald første gang man spiller det)
Baldur's Gate 1 & 2 (bedste RPG overhovedet)
Neverwinter Nights

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 26-10-04 17:41

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
>
> Intet har endnu formået at vælte Civilization af pinden, som det bedste
> spil igennem tiderne. Og det gør et ekstraordinært bilspil heller ikke.

Det er også meeeeget og mere end et ekstraordinært bilspil. Du skal jo også
holde dig i form nu fx. og købe nyt tøj :D, og desuden er området enormt
stort. 3x byer størrelse Vice City + små landsbyer og landdistrikter. Det er
ikke så lidt endda.!

/Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 26-10-04 17:53

> [...]

> enormt stort. 3x byer størrelse Vice City + små landsbyer og
> landdistrikter. Det er ikke så lidt endda.!

Jowjow. Jeg foretrækker dog dybde i et spil fremfor tøjkøb (hvilket jeg
ikke engang gider at gøre i mit sims2). :) Men jeg se og få læst om
spillet, og erfare om det kan tilbyde mere end cybertøjkøb og virtuelle
fitnessmaskiner...

Fra : Erik

Dato : 26-10-04 19:16

"Peter T." skrev:
> [...]
> ikke engang gider at gøre i mit sims2). :) Men jeg se og få læst om
> spillet, og erfare om det kan tilbyde mere end cybertøjkøb og virtuelle

Du kan starte med disse spritnye reviews:
http://ps2.ign.com/articles/559/559560p1.html?fromint=1
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/review.html

--
Erik

Fra : JH

Dato : 27-10-04 10:31

Peter T. wrote:

> [...]
> ikke engang gider at gøre i mit sims2). :) Men jeg se og få læst om
> spillet, og erfare om det kan tilbyde mere end cybertøjkøb og virtuelle

Du foretrækker dybde i et spil,
og så spiller du Sims 2 - LOL.

I øvrigt findes der ikke et "Verdens bedste spil".
Lige som der ikke er "Verdens bedste film" feks.
Smag og behag er som bekendt forskellig - heldigvis.

JH

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 27-10-04 17:08

> I øvrigt findes der ikke et "Verdens bedste spil".
> Lige som der ikke er "Verdens bedste film" feks.
> Smag og behag er som bekendt forskellig - heldigvis.
>
> JH

Jeg skrev det også mest fordi det blev udtalt af IGN.com, det var ikke på
den måde dømmende...
Jeg er ked af hvis jeg blev misforstået :)

/Rasmus

Fra : KH

Dato : 27-10-04 20:33

> Lige som der ikke er "Verdens bedste film" feks.

Selvfølgelig gør der det http://www.imdb.com/chart/top

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : JH

Dato : 28-10-04 12:42

KH wrote:

> Selvfølgelig gør der det http://www.imdb.com/chart/top

Kender godt Imdb's "top" lister.
Man skal ikke glemme, at det mest er US'ere,
der bedømmer film her.
Godfather er en dødkedelig film, har lige genset den.
Bogen af Mario Puzo er derimod langt bedre.

Skal man se en god mafia-film, skal det være
Sergio Leone's "Once upon in America"
eller Martin Scorsese's "Goodfellas".
Sådan er det bare

JH

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 18:12

On Tue, 26 Oct 2004 18:41:22 +0200, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus.nielsen@tele2adsl.dk> wrote:

>... desuden er området enormt
>stort. 3x byer størrelse Vice City + små landsbyer og landdistrikter. Det er
>ikke så lidt endda.!

Det er ikke størrelsen det kommer an på..

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : iddqd

Dato : 26-10-04 18:17

Claus Nielsen wrote:

> Det er ikke størrelsen det kommer an på..

LOL - det er så ikke helt hvad jeg har hørt

Men seriøst, der er mange ting som har indflydelse og det er jo
heldigvis også sådan at der udgives spil til næsten enhver smag.

Mvh

Bruno

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 26-10-04 17:05

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
års
> tid.
>
> Måske skulle man anskaffe sig en PS2 imens. Jeg er ihvertfald så tæt på

Det er jo forkert.
Årets mest ventede titel er Football manager 2005...

Og kan sige, at det er helvedes godt! Det bedste spil fra SIgames nogensinde

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-10-04 15:10

Casper - OldTrafford.dk wrote:
> [...]
> Årets mest ventede titel er Football manager 2005...
>
> Og kan sige, at det er helvedes godt! Det bedste spil fra SIgames nogensinde

Er også et jeg ser frem til med stor glæde. Gold demoen er ihvertfald
slidt godt ned.. :)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-10-04 15:01

> [...]
> Årets mest ventede titel er Football manager 2005...
>
> Og kan sige, at det er helvedes godt! Det bedste spil fra SIgames

Hold da helt op det ser fedt ud :) Jeg har lige hentet demoen og nu glæder
jeg mig da for vildt, til spillet kommer i handelen.

Søren

Fra : Bufferz

Dato : 26-10-04 19:19

> Det drejer sig selvfølgelig om årets mest ventede udgivelse:
> "Grand Theft Auto - San Andreas" - dog til PS2 i første omgang.

Aldrig hørt om det spil... venter(ventede) mest på Doom3 og HL2 !!

/B

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-10-04 19:30

Bufferz wrote:

> Aldrig hørt om det spil... venter(ventede) mest på Doom3 og HL2 !!

Venter selv på RCT3.

Jesper G. Poulsen

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:32

> Venter selv på RCT3.

Hehe ja

Og SH3

Fra : Larsen

Dato : 26-10-04 20:50

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Hehe ja
>
> Og SH3

Hold så op med at snakke i koder....hvad hulen snakker I om for spil??

Laren

Fra : N´far

Dato : 26-10-04 21:47

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> Hold så op med at snakke i koder....hvad hulen snakker I om for spil??
>
> Laren

Half-Life 2 , Return to Castle Wolfenstein og Silent Hunter 3..

vh

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 27-10-04 11:05

N´far wrote:
<snip>
> [...]
<snip>

> Half-Life 2 , Return to Castle Wolfenstein og Silent Hunter 3..

Mon dog

RCT3 = RollercoasterTycoon 3 ikke sandt ?

/Anders

Fra : MAT

Dato : 27-10-04 11:19

> Mon dog
> RCT3 = RollercoasterTycoon 3 ikke sandt ?

Jo, se bl.a. http://www.reviewoutpost.com/gamehq/hq/00993/gamehq.htm
http://pc.ign.com/objects/664/664146.html
og http://www.atari.com/rollercoastertycoon/europe/uk/
2. november forventes spillet.

Venligst

Fra : N´far

Dato : 27-10-04 17:13

"MAT" <mat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, se bl.a. http://www.reviewoutpost.com/gamehq/hq/00993/gamehq.htm
> [...]

Undskyld, det var nok ønsketænkning.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-10-04 15:55

Anders Matthiessen wrote:

> RCT3 = RollercoasterTycoon 3 ikke sandt ?

Exactly

Jesper G. Poulsen

Fra : Simon Skarum

Dato : 02-11-04 20:32

"Rasmus Thorsø Nielsen" skrev i en meddelelse...

>Det bliver næsten umuligt at vente på PC-udgaven som, >selvom Rockstar har
>lovet at den kommer før eller siden, først må ventes i >butikkerne om et
>års tid.

Kan nikke genkendende til det :)
Lige nu er det spil jeg glæder mig mest til dog Half-Life2... Er træt af at
vente!
Hvor lang tid er det spil blevet forsinket? Et år eller sådan noget?
Den 16/11 er der taget fri fra arbejde!

Mvh.
Simon

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-10-04 15:55

N´far wrote:

> Half-Life 2 , Return to Castle Wolfenstein og Silent Hunter 3..

Eller HL2, RTCW og SH3.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 27-10-04 17:48