Sims2 og den sjove kanin !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-10-04 21:20

Jeg blev NOGET overrasket da min stakkels simmer var gået på Pension og
derfor var blevet en smule ensom, så hans venner felt gik HELT i rødt og
vips ud af ingenting hoppede en sjov kaninmand med store ører frem og så fik
de snakket hehe

Prøv det det ser så skægt ud med den kanin !!!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 22:13

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor var blevet en smule ensom, så hans venner felt gik HELT i rødt og
> vips ud af ingenting hoppede en sjov kaninmand med store ører frem og så

Den hed ikke "Harvey", vel?!

> MvH Eg Egemarke

Lars B

Fra : Brian Kiær

Dato : 26-10-04 10:18

Det prøvede min også
Sådan går det, når man er ved at blive sindsyg

Brian

Fra : karsten jørgensen

Dato : 26-10-04 11:42

ja min kom også. PÅ et tidspunkt snakker de og så ud af det blå røg simmeren
og kaninen i totterne på hinanden. Jeg var ved at brække mig af grin.
Det spøjse er, at selvom det er lang tid siden min simmer så den, så drømmer
han ofte om den.

KArsten