splintercell
Fra : Jesper G.

Dato : 25-10-04 21:09

jeg er igang med ovennævnte og sidder fanme fast.

jeg er på anden mission og skal infiltrere south wing i ministeriet, men jeg
kan simpelthen ikke finde derover, jeg kan løbe ned i en bilkælder hvor jeg
har afhørt en chauffør og kan løbe op til toppen af en elevator hvor jeg
intet kan gøre, eller kan jeg piske rundt i en stor gang og et par værelser
hvor jeg fra en altan kan se ned i midten af en gårdhave.

hvordan fanden kan jeg komme videre

please

jesper

Fra : Lars G.

Dato : 26-10-04 01:20

Gå tilbage til altanen hop op på gelænderet i venstre side og helt henne ved
væggen, vend ansigtet ind mod muren og hop en gang. Sam griber nu fat i
tagrenden - resten er op til dig. God fornøjelse - fedt spil.

mvh Lars

Fra : Jesper G.

Dato : 26-10-04 21:25

tak for det. engang imellem mangler man lige at se lyset når man har løbet
rundt i lortet for længe. og jeg nægter at ødelægge så fedt et spil med en
walk through

jesper