Backpacker2 og XP
Fra : Alice M

Dato : 24-10-04 14:06

Hej gruppe..

Nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg får BackPacker 2 til at køre
under Windows XP ?

Får nogle underlige fejl

MVH Alice M

Fra : Sune Salminen

Dato : 24-10-04 15:32

Alice M wrote:
> Hej gruppe..
>
> Nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg får BackPacker 2 til
> at køre under Windows XP ?

Det burde virke

> Får nogle underlige fejl

Hvilke fejl?
Post specs på din PC.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Alice M

Dato : 24-10-04 16:16

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det burde virke

> Hvilke fejl?
> Post specs på din PC.
>
> -Sune
>
> --
> Check out my band at www.secondnature.dk
> Remove the monkey to send mail.

´Hej sune
jamen det gør det ikke - virker altså :)

Den siger "Script error - Handle not defined"
Den gør det samme med Windows 2000

Alice

Fra : Alice M

Dato : 24-10-04 16:23

Jeg har lige forsøgte at køre Backpacker2 under windows 2000 igen.
Der fejler den dog i FILEIO.DLL. Er der nogen der har et trick til at få
den til
at køre? Evt. en fungerende Fileio.dll fil fra deres cd?

Alice M

Fra : Sune Salminen

Dato : 24-10-04 17:59

Alice M wrote:
> [...]
> få den til
> at køre? Evt. en fungerende Fileio.dll fil fra deres cd?

Backpacker spillene er Macromedia Director/Flash baseret.
http://www.macromedia.com/downloads/

Prøv at hente både Flash og Shockwave playerne fra ovenstående link, de
indeholder sansynligvis opdaterede systemfiler der måske kan få
Backpacker 2 til at virke. Måske endda Authorware også.

Har du prøvet at geninstallere Backpacker 2?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Alice M

Dato : 24-10-04 19:47

> [...]
> 2 til at virke. Måske endda Authorware også.
>
> Har du prøvet at geninstallere Backpacker 2?

Yes.. det hele er prøvet.. *suk*

Må nok bare ud og investere i backpacker3 i stedet..

Alice

Fra : KH

Dato : 24-10-04 22:07

Google er næsten altid din ven. Første forsøg og værsgo:
http://www.ezgoal.com/house/final.asp?id=188490

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : KH

Dato : 24-10-04 22:09

Har du i øvrigt prøvet at sætte kompatibiliteten til at være win98 i XP???

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk