Far cry River
Fra : Michael Thorup

Dato : 20-10-04 17:26

Hejsa i gruppen

Jeg er nået til river i far cry og er kommet for enden af floden så når jeg
går under en sten bro eller noget der liner siger den at crow er lige i
nærheden og at jeg skal skyde ham og uploade pda data på uplink men jeg har
skudt alle de folk ved uplink og været rundt på hele øen flere gange for at
se om jeg kan finde Crow men uden held.

Nogle der ved hvor den kylling gemme sig

Micahel

Fra : Per

Dato : 20-10-04 19:31

"Michael Thorup" <Mit@(FJERN)mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at se om jeg kan finde Crow men uden held.
>

> Nogle der ved hvor den kylling gemme sig

Er ikke sikker men er der ikke en grotte i nærheden? Den skulle gerne ligge
derinde.

Fra : Zif

Dato : 21-10-04 07:49

Mener han står rundt om nogle kasser, ikke til at overse hvis du bare følger
din radar.

Der skulle også gerne være en stor lastbil lige i nærheden, hvor du skal
uploade det med
PDA'en.

Zif

Fra : Peter T.

Dato : 21-10-04 08:18

Michael Thorup leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nogle der ved hvor den kylling gemme sig

Hvis du har brugt save-hacket til spillet, så kan der *nemt* gå ged i
handlingen, som at Crow feks. ikke dukker op. Ellers så SKAL han trisse
rundt et sted i nærheden omkring lastbilen med uplinket. Det kan dog være,
at du har lokket ham ud på vildspor, så han fedter rundt et sært sted på
banen.

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Ged

Dato : 21-10-04 11:18

Far Cry Me a River

Sorry - kunne ikke lade være