Rippe lyd fra GTA3 Vice City
Fra : /Ole

Dato : 20-10-04 10:03

½øjs@

Er der nogen af jer, der har prøvet at rippe lyden fra Vice City? Der er
nogle numre på, jeg gerne vil have fat i.

Nogen forslag?

/Ole

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 12:27

/Ole wrote:
> ½øjs@
>
> Er der nogen af jer, der har prøvet at rippe lyden fra Vice City? Der
> er nogle numre på, jeg gerne vil have fat i.
>
> Nogen forslag?

Tja, du kunne købe det på CD:
http://www.vicecityradio.com/

Eller start spillet, gå til options skærmen og start den radiostation
nummeret er på. Tryk alt+tab og start din audiorecorder og vent på at
nummeret kommer.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-10-04 15:00

"/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af jer, der har prøvet at rippe lyden fra Vice City? Der er
> nogle numre på, jeg gerne vil have fat i.

Jeg har et lille tool til det, som jeg kan sende i en email hvis du vil have
det. Det fylder 481 KB

Mvh. Rasmus

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 15:58

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message

> Jeg har et lille tool til det, som jeg kan sende i en email hvis du
> vil have det. Det fylder 481 KB

Kan det lave de der .adf filer om til MP3 eller..hvad gør det?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-10-04 16:59

> Kan det lave de der .adf filer om til MP3 eller..hvad gør det?
>
> -Sune

Yes, det er ligepræcis det det gør... det er godt hvis du vil have alt det
som der også er på radiostationerne udover musikken, med. Fx. hele
diskussionskanaler som KCHAT og VCPR der faktisk er rigtig underholdende at
høre på :D

Mvh. Rasmus

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 17:39

> [...]
> alt det som der også er på radiostationerne udover musikken, med. Fx.
> hele diskussionskanaler som KCHAT og VCPR der faktisk er rigtig

Ja, det er hylemorsomt. Kører tit ind til siden eller parkerer på et tag
hvor der er stille bare for at høre radio.
Pressing issues med Maurice Chavez (eks-party klovn uden selvtillid
ender altid med at nogen dør. Specielt ham goth-fyren er ret
underholdende. "I guess i'll keep wearing black until something darker
comes along". Det er de mest usansynlige kombinationer af mennesker der
bliver sat sammen i panelet. Der er også et meget meget morsomt
interview på K-CHAT tror jeg det er, med en militant lesbisk feminist.
"Don't argue with me, I write books!"

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-10-04 18:17

> [...]
> på K-CHAT tror jeg det er, med en militant lesbisk feminist. "Don't argue

Jeg kan da sende toolet til dig hvis du vil høre det på dit anlæg istedet :)
Jeg kender dog ikke til lovligheden af det - måske nogen kan hjælpe?

/Rasmus

Fra : /Ole

Dato : 20-10-04 18:20

> Jeg kan da sende toolet til dig hvis du vil høre det på dit anlæg istedet
> :)
> Jeg kender dog ikke til lovligheden af det - måske nogen kan hjælpe?
>
> /Rasmus

½øjs@ Rasmus.

Jeg har forøvrigt sendt en mail, men jeg tror ikke, man kan skydes/hænges
for det, når man ejer det originale spil. Så det skal ikke holde mig vågen
om natten, at bruge det.

/Ole

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 18:40

> Jeg kan da sende toolet til dig hvis du vil høre det på dit anlæg
> istedet :)

Ja tak, meget gerne. Husk at fjerne aben!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mathias

Dato : 20-10-04 20:05

Wednesday 20 October 2004 19:17 sagde Rasmus Thorsø Nielsen noget à la
dette i dk.spil.computer:

> Jeg kan da sende toolet til dig hvis du vil høre det på dit anlæg
> istedet :) Jeg kender dog ikke til lovligheden af det - måske nogen
> kan hjælpe?

Jeg tror det er ligesom med f.eks. PS2 emulators & roms. Man må bruge
det hvis man ejer det originale - for resten, jeg kunne også godt tænke
mig det tool

@: mathias der bor på mrside i dk

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org)

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-10-04 20:21

"Mathias" <nntp@mrside.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tror det er ligesom med f.eks. PS2 emulators & roms. Man må bruge
> det hvis man ejer det originale - for resten, jeg kunne også godt tænke

Ok allesammen, jeg har fundet frem til et direkte download link til dette
geniale tool ;)
http://www.codenamevice.co.uk/downloads/view.asp?DownloadID=958

Mvh. Rasmus

Fra : /Ole

Dato : 20-10-04 21:57

> Ok allesammen, jeg har fundet frem til et direkte download link til dette
> geniale tool ;)
> http://www.codenamevice.co.uk/downloads/view.asp?DownloadID=958
>
> Mvh. Rasmus

Og det ikke bare virker. Det går sgu noget hurtigere, end jeg havde regnet
med.

/Ole

Fra : Martin Franch

Dato : 29-10-04 16:08

Jeg har et lille tool til det, som jeg kan sende i en email hvis du vil
have det. Det fylder 481 KB

Hej Rasmus - det tool du har, virker det med andre spil end GTA ?
Mvh Martin Franch

Fra : Mathias

Dato : 01-11-04 19:44

Friday 29 October 2004 17:08 sagde Martin Franch noget à la dette i
dk.spil.computer:

> Hej Rasmus - det tool du har, virker det med andre spil end GTA ?

Jeg tillader mig lige at svare for Rasmus
Det tool Rasmus henviser til virker kun til én bestemt filtype som
bruges i GTA. Så hvis du vil bruge det til andre spil er du nok nødt
til at finde et tilsvarende program til /dit/ spil.
--
Mvh. Mathias | @: mathias
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org) @ mrside

Fra : Ralph Køster

Dato : 22-10-04 16:28

Jeg prøver at sende en mail til dig Ole.

Skriv venligst din email adresse eller skriv til mig.

Inhabil@FJERNpc.dk