Diablo LOD slettet karakter
Fra : usenet

Dato : 18-10-04 18:43

Hej gruppe,
Min knejt på 9 år fik idag et lille prg. til at lave sine egne
karakter/figurer...troede han.
Det var et prg. til at ændre bestående figurer deriblandt hans egen. Han var
så kommet til level 32 me denne figur.mener den hedder johnsmidt, anyways
ved at bruge prg. til at ændre nogle data, kan hans figur ikke mere
indlæses. Dvs. den figurere i start menuen og kan vælges, men der fremkommer
blot en fejlmeddelse med wrong character stats/game stats.
Jeg har prøvet og gendanne/restore vha. prg. samt diverse
filgenskabelsesprg.
Han har åbenbart overskrevet den bestående figur.
Han er dybt ulykkelig, kan man gøre noget som f.eks noget snyd så man kommer
op på samme level igen?? Jeg har kigget på google, men da jeg overhovedet
ikke er inde i spillet, kan jeg ikke lige overskue hvad og hvor.
Prg. hedder forøvrigt Diablo 2 Character Editor

Håber at høre fra en venlig sjæl, da det jo vil gøre mig til superfar, hvis
han kommer op og køre igen.

Dan

---

Fra : Ding-Dong

Dato : 18-10-04 18:51

usenet skrev i en meddelelse
> Han er dybt ulykkelig, kan man gøre noget som f.eks noget snyd så man
> kommer
> op på samme level igen??

Min bror bruger noget der hedder Hero Editor...prøv at søge efter den.

Ding-Dong

Fra : usenet

Dato : 18-10-04 19:40

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> skrev i en meddelelse
:
[...]
Takker Ding-Dong
Jeg fandt indtil flere Hero Editors hvoraf jeg fandt en der ser ud til at
virke
Hvordan fanden får jeg nu knejten i seng?

Endnu en gang tak

Dan

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-10-04 21:11

usenet wrote:
> [...]
> Jeg fandt indtil flere Hero Editors hvoraf jeg fandt en der ser ud
> til at virke
> Hvordan fanden får jeg nu knejten i seng?

Hold et foredrag for ham om vigtigheden af at tage backups, så kan du
bære ham i seng efter 2-3 minutter.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.