Morrowind
Fra : Lars

Dato : 18-10-04 17:12

Jeg har et par spørgsmål til morrowind.
1. Kan man ikke spille multiplayer i morrowind?
2. Hvis ikke findes der så nogle filer så man kan?
3. Kan man lave en helt ny race som man kan være i morrowind f.eks en
gobling?
4. Hvis der slet ikke er mulighed for multiplayer i morrowind er der så et
spil der ligner som man kan spille multiplayer i? Helst et som man ikke kun
kan spille online.

Tak.

Venlig hilsen Lars.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-10-04 20:27

> 1. Kan man ikke spille multiplayer i morrowind?

Nej

> 2. Hvis ikke findes der så nogle filer så man kan?

Nej

> 3. Kan man lave en helt ny race som man kan være i morrowind f.eks en
> gobling?

Nej, for kompliceret.

> [...]
> spil der ligner som man kan spille multiplayer i? Helst et som man ikke

Star Wars Galaxies, World of Warcraft og Neverwinter Nights... Synes jeg
da...

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-10-04 20:00

On Mon, 18 Oct 2004 20:27:22 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Nej

>Nej

>Nej, for kompliceret.

Passer ikke, så vidt jeg kan se ud af TEC er det muligt at lave sin egen
race.
Flemming Jacobsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-10-04 21:06

> Passer ikke, så vidt jeg kan se ud af TEC er det muligt at lave sin egen
> race.

Når, det skal jeg ikke kunne sige så... Troede bare det ville fucke for
meget op i komplottet...

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 19:08

On Mon, 18 Oct 2004 21:06:25 +0100, "Søren Kjeldsen"

>Når, det skal jeg ikke kunne sige så... Troede bare det ville fucke for
>meget op i komplottet...

Du kan jo selv vælge mellem forskellige racer under starten af spilet
:). Og så vidt jeg kan se af TESS som det nu hedder og ikke TEC :). Så
kan man lave nye huse, nye våben ja så vidt jeg kan se, nyt af alt.
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 19-10-04 23:04

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Star Wars Galaxies, World of Warcraft og Neverwinter Nights... Synes jeg
> da...

Galaxies er så kun et online spil.

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 00:20

> Galaxies er så kun et online spil.
>
> /Kenneth Iversen

Men stilen er lidt det samme, og han bad jo trods jo alt om spil med
multiplayer-funktion...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 19-10-04 23:23

> Men stilen er lidt det samme, og han bad jo trods jo alt om spil med
> multiplayer-funktion...

Ja men han skrev også at det ikke skulle være spil der kun kan spilles
online

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 00:47

> Ja men han skrev også at det ikke skulle være spil der kun kan spilles
> online

Ja nemli' ja... Nåh, men han sagde kun: "helst ikke"... Han skal da have de
muligheder han kan få...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-10-04 00:05

> Ja nemli' ja... Nåh, men han sagde kun: "helst ikke"... Han skal da have
de
> muligheder han kan få...

Jo du har sørme ret :)
Ingen tvivl om at Galaxies er et godt spil. Det kan da klart anbefales
herfra. Nu kommer Jump to lightspeed også snart så det tilføjer jo
mere til spillet.

Og så er der også Everquest som der er mange der er fan af.

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 14:48

> Jo du har sørme ret :)
> Ingen tvivl om at Galaxies er et godt spil. Det kan da klart anbefales
> herfra.

Er det ikke nederen at man skal betale for at spille det?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-10-04 22:35

> Er det ikke nederen at man skal betale for at spille det?

Overhovedet ikke.

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-10-04 00:06

> Overhovedet ikke.
>
> /Kenneth Iversen

Det forstår jeg ikke. Hvor meget skal man give?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-10-04 23:35

> Det forstår jeg ikke. Hvor meget skal man give?

The monthly subscription rate is $14.99.
The 3-month subscription rate is $41.99
The 6-month subscription rate is $77.99.
A 12-month subscription is $143.99 US.

Så det er da nogle penge man kommer af med. Men det har jeg ikke
noget problem med siden jeg syntes at spillet er ret fedt.

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-10-04 17:20

> A 12-month subscription is $143.99 US.

Lad mig se 143,99 * 8 (ca.)=1151,92 kr
AARRRRRRRGGHHHHHHHH!!!!!!!!¨
Shit... Hmm, så vil jeg sgu hellere købe en elguitar.

> Så det er da nogle penge man kommer af med. Men det har jeg ikke
> noget problem med siden jeg syntes at spillet er ret fedt.
>
> /Kenneth Iversen

Håber du har masser af tid til at spille det så

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-10-04 22:19

> Lad mig se 143,99 * 8 (ca.)=1151,92 kr

Dollaren står i 594,64 så det er 856,22 kr

> AARRRRRRRGGHHHHHHHH!!!!!!!!¨
> Shit... Hmm, så vil jeg sgu hellere købe en elguitar.

Til de penge tror jeg ikke det blev en el guitar...ihvertfald
ikke til mit behov :)

> Håber du har masser af tid til at spille det så

Tja jeg spiller det da hver weekend....for det meste :P

/Kenneth Iversen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 21-10-04 18:33

On Thu, 21 Oct 2004 00:34:31 +0200, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote:

> [...]
>
>Så det er da nogle penge man kommer af med. Men det har jeg ikke
>noget problem med siden jeg syntes at spillet er ret fedt.

Gider jeg så ikke. Jeg har følgende standpunkt på det område

1:
Enten er spillet gratis at få fat i og koster noget at spille pr måned

2:
Ellers så koster spillet noget og er derefter geratis at spille.

En kombination af de 2 gider jeg ikke.
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-10-04 22:25

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2:
> Ellers så koster spillet noget og er derefter geratis at spille.

Spillet kan såmænd også hentes gratis.
http://www.starwarsgalaxiesonline.com/content/starwarsgalaxies-freetrial.php

/Kenneth Iversen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 21-10-04 23:26

On Thu, 21 Oct 2004 23:25:24 +0200, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote:

> [...]

Men så får man ikke manual, og deslige...
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-10-04 00:25

> Men så får man ikke manual, og deslige...

Ligesom andre spil man kan hente online gratis.
Iøvrigt kan jeg fortælle at jeg aldrig har kigget i
min manual. Det er ikke nødvendigt.

/Kenneth Iversen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 21-10-04 23:30

On Thu, 21 Oct 2004 23:25:24 +0200, "Kenneth Iversen"
> [...]

Og desuden kan det ikke hentes da Trialen er Inaktiv
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-10-04 00:23

> Og desuden kan det ikke hentes da Trialen er Inaktiv

Det skal jeg ikke kunne sige noget om da jeg har købt mit.
Men jeg kan se at den stadig kan hentes diverse steder.

Så burde det også være muligt at få det til at fungere selvom
at selve trial ikke eksistere længere.

/Kenneth Iversen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-10-04 16:17

On Fri, 22 Oct 2004 01:23:19 +0200, "Kenneth Iversen"
> [...]

>Men jeg kan se at den stadig kan hentes diverse steder.
>
>Så burde det også være muligt at få det til at fungere selvom

Så vidt jeg kan se kan den da kun hentes via FilePlanet som ikke længere
har den ligegnde til download :(
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-10-04 23:37

> Så vidt jeg kan se kan den da kun hentes via FilePlanet som ikke længere
> har den ligegnde til download :(

Det ser ud til at du har ret. På fileplanet får jeg dog ikke besked om at
det ikke er der længere men dette:

If your download does not begin, please review the following:
1.. Disable any pop-up stopper
2.. Disable ad blockers
3.. Be sure your firewall is configured
4.. Make sure Java is enabled
Og så sker der ikke mere...

/Kenneth Iversen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-10-04 00:53

On Mon, 25 Oct 2004 00:36:48 +0200, "Kenneth Iversen"
> [...]

>det ikke er der længere men dette:
>
>If your download does not begin, please review the following:

Jeg kan slet ikke vælge en server at hente det fra.
Flemming Jacobsen