Battlefield install probs....
Fra : MuLLe

Dato : 18-10-04 07:15

Hej.

Jeg installere battlefield, fra cd'en.
Starter det op, og det køre bare godt.

Så opdaterer jeg til version "v1.6.19", nu går det så ikke så godt.

Spillet starter godt nok, jeg kan høre lyden, hele vejen ind i spillet.
Men skærmen vil ikke tænde, den går i standby.

Jeg fatter simpelthen ikke dette, er der nogle der kan hjælpe?

Jeg køre XP Pro DK SP2, nyeste grafik drivere er installeret.

På forhånd tak MuLLe

Fra : FedeDorit

Dato : 18-10-04 15:02

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg fatter simpelthen ikke dette, er der nogle der kan hjælpe?
>
> Jeg køre XP Pro DK SP2, nyeste grafik drivere er installeret.

Tror det har noget med din skærmopsætning at gøre den kører måske 100 hz
eller lign.

Fra : MuLLe

Dato : 18-10-04 15:21

"FedeDorit" wrote

> Tror det har noget med din skærmopsætning at gøre den kører måske 100 hz
> eller lign.

Det troede jeg også, at det var.
Men jeg har sat den ned til 60 Hz, og det hjalp ikke.

Jeg håber virkelig at jeg kan få noget hjælp her, jeg fatter det bare ikke.

Er der andre der har nogle ideer.

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 18-10-04 17:22

Hej.

Jeg ved ikke hvad der gik galt, det virker stadig ikke.

Det er mærkeligt, skærmen kan gå op i 100hz.
Men kan stadig ikke køre det, pis.

Men jeg har skiftet skærm, og der kan den godt køre.
Så det bliver den skærm, endtil vidre.

Men hvis der er nogen, der kan fortælle mig hvad det kan være.
Så skal i være meget velkommen.

Alle andre spil som jeg har, kan godt køre på den skærm.
Men ikke Battlefield 1942, det er sku' da mærkeligt.

MvH MuLLe